網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月24日 星期日

華姐三甲 朱亞琳大熱摘后冠 __,華姐,

華姐冠軍就係大熱門,嚟自溫哥華嘅朱亞琳(左圖),季軍係嚟自悉尼欒添(右上圖右),亞軍就係嚟自紐約陳舒菲。next1/1pre朱亞琳大熱奪冠,恭喜晒!next1/1pre朱亞琳攞冠軍全程笑容滿面。next1/1pre咀啖個權杖先~next1/1pre冠軍朱亞琳(中)、季軍欒添(右)、亞軍陳舒菲齊齊影合照。next1/1pre季軍欒添同亞軍陳舒菲送吻畀冠軍朱亞琳。next1/1pre眾佳美麗上前送祝福 ...


華姐冠軍就係大熱門,嚟自溫哥華嘅朱亞琳(左圖),季軍係嚟自悉尼欒添(右上圖右),亞軍就係嚟自紐約陳舒菲。

next 1/1 pre

朱亞琳大熱奪冠,恭喜晒!

next 1/1 pre

朱亞琳攞冠軍全程笑容滿面。

next 1/1 pre

咀啖個權杖先~

next 1/1 pre

冠軍朱亞琳(中)、季軍欒添(右)、亞軍陳舒菲齊齊影合照。

next 1/1 pre

季軍欒添同亞軍陳舒菲送吻畀冠軍朱亞琳。

next 1/1 pre

眾佳美麗上前送祝福。

next 1/1 pre

季軍欒添(右)、亞軍陳舒菲

next 1/1 pre

話都冇咁快,華姐已經進入公布三甲嘅重要時刻。季軍係嚟自悉尼(12)欒添,亞軍就係嚟自紐約(9)陳舒菲,至於冠軍就係大熱門,嚟自溫哥華(14)「翻版李嘉欣」朱亞琳。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!