掃呢頁CODE去手機

2016年2月24日 星期三

唱 689被恐嚇 〈魚旦先生〉巨肺女:話會對我不利 [FACE - 457] 689,MF,梁振英

Cirlcle由中學開始學結他,酒吧,街頭、商場,通通都表演過,佢話街頭表演反而最正,她說:「喺街路人反應好直接,表演完會拍手掌,反而酒吧有時係零反應。」爆Like王唱689被恐嚇 〈魚旦先生〉巨肺女:話會對我不利2月9日年初二零晨發生「魚旦事件」,無論你定性係暴動、騷動、動亂都好,對香港人嚟講都終生難忘,25歲唱作人Circle,亦有感而發,作了首〈魚旦先生〉講述事件,歌詞雖持平,但仍惹嚟五毛黨 ...


Cirlcle由中學開始學結他,酒吧,街頭、商場,通通都表演過,佢話街頭表演反而最正,她說:「喺街路人反應好直接,表演完會拍手掌,反而酒吧有時係零反應。」

爆 Like王

唱 689被恐嚇 〈魚旦先生〉巨肺女:話會對我不利

2月9日年初二零晨發生「魚旦事件」,無論你定性係暴動、騷動、動亂都好,對香港人嚟講都終生難忘, 25歲唱作人 Circle,亦有感而發,作了首〈魚旦先生〉講述事件,歌詞雖持平,但仍惹嚟五毛黨攻擊。

其實 Circle早前仲作咗首〈梁特首,你好嗎?〉歌詞鬧特首官商勾結又懶理百姓,仲話佢落台會放煙花慶祝,唔只有五毛黨,直頭有人 inbox恐嚇佢,她說:「佢哋叫我唔好再做呢啲嘢,咁樣對妳不利㗎。」妹妹仔唱幾句啫,咁都有強力部門做嘢?

F:《 FACE》 C:Circle

F:點解會創作〈魚旦先生〉呢首歌?

Circle喺 YouTube上載〈梁特首,你好嗎?〉後,就有人 inbox佢,叫佢唔好再寫呢類題材。(網上圖片)

C:嗰陣見到 facebook好多人 share啲 comment,係勁多負面嘅嘢,慢慢自己亦睇啲新聞囉,其實係好無意㗎,突然間「叮」一聲,無啦啦彈緊多個 chord,無啦啦哼下哼下就作咗隻歌出嚟。對於年初一發生嘅事,會覺得做咩攪成咁呢?全部都係香港人,可能某一啲人係唔啱嘅,但好多新聞有唔同嘅版本,但點解會變成咁嘅呢?好似前幾年都唔係咁。會唔會係呢個特首上任就變成咁呢?我自己就有好多個問號係度。

F:點解〈魚旦先生〉首歌咁中性?

「魚旦事件」 2月 8日晚上發生, Cirle喺事件發生一日後就作咗首〈魚旦先生〉有不少人些牙,但亦有好多五毛留言攻擊。(網上圖片)

C:如果我係幫警察或者市民,無論那一邊都會有人出聲,會話你一定唔啱啦,我會覺得首歌立場中性會好少少,我覺得創作呢啲嘢,唔會特別理呢啲批評,我想表達咩就會寫出嚟。但即使題材中性,都有好多五毛黨,我本身都唔知呢個 terms,首歌只係 po咗一兩個鐘,就有呢啲人留 comment,初時都會質疑自己係咪錯,又多咗好多 dislike,其實都有啲「淆淆地」。我心諗其實香港人嘅事,你五毛黨點解要留 comments呢?都唔關你哋事。佢哋由朝早 7點留言留到 9點,我後尾都無所謂,因為我都冇睇同覺得唔重要。

F:點解作〈梁特首,你好嗎?〉?對佢有咩感覺?

14年參加過《中國好聲音》,原本想用原創曲玩,可惜大會叫佢揀多啲流行歌,可惜 Circle冇揀到,結果當然冇得玩啦。(網上圖片)

C:呢幾年,你會見到 facebook好多人嘅 post,都係對特首一啲「致謝」嘅詞語,所以又係「叮」一聲去作,希望下一任會更加好啦,如果佢係一個做得正常嘅,唔會有咁多人反佢囉,其實佢好多時嘅說話回應,都係好令人激發情緒。不過我作咗呢首歌之後,有人 inbox我,叫我唔好再做呢啲嘢,咁樣對妳不利㗎,我咪寫多謝你嘅回應。

F:做獨立唱作人為持到生計嗎?

Circle人氣漸升,亦已經有唔少廣告揾佢,甚至連脫毛公司都贊助佢,佢自己都話慳咗好多錢。(網上圖片)

C:做音樂去維持生計係難嘅,所以好多人都唔係話捱到好耐,或者要好節衣縮食咁囉,我就連埋教結他,唱餐廳、接贊助、出下騷,可能一個月8千蚊囉,生活唔到㗎,所以咪話啱啱好囉,死慳咪做得到囉。

F: 14年參加過《中國好聲音》,對呢類比賽有咩感覺?

C:因為嗰陣時我幫 moov拍嘢,嗰班人問我有冇興趣玩《中國好聲音》,咁咪試下囉,入咗圍要唱十隻歌,你要唱邊十隻歌呢?我頭嗰5隻歌,我寫哂我嘅原創歌,到最後一日,我同一班參賽者就入房啦,咁有人就同我講,你全部揀哂原創歌呀?會唔會考慮唱下出名少少嘅歌呀?好似張信哲呀,張惠妹嗰啲,迎合大陸市場嗰啲,鳩叫呢啲嘢,其實作為唱作歌手,唔需要呢一樣嘢,總之表達到成件事就足夠。

攝影:鄭明川


鍾意就快D Share啦!