掃呢頁CODE去手機

2016年2月24日 星期三

周秀娜升呢人妻即停工 __,周秀娜,

周秀娜升呢人妻即停工周秀娜(Chrissie)昨日在鑽石山荷里活廣場出席《高跟鞋競跑大賽》名人試跑活動,她透露屋企有逾百對高踭鞋:「女仔貪靚,有時返到屋企覺得好似唔係我住咁,全屋都係衫、鞋,都想捐出去唔想浪費。」她透露眾多鞋中,最喜歡首次工作賺錢後花了一半人工購買的那雙:「呢對鞋有好多珍貴回憶,着到殘晒都唔捨得掉,試過着住佢追巴士,追到鞋都甩埋。」Chrissie提到在深圳的內衣店剛裝修好,稍後正 ...


周秀娜(Chrissie)昨日在鑽石山荷里活廣場出席《高跟鞋競跑大賽》名人試跑活動,她透露屋企有逾百對高踭鞋:「女仔貪靚,有時返到屋企覺得好似唔係我住咁,全屋都係衫、鞋,都想捐出去唔想浪費。」她透露眾多鞋中,最喜歡首次工作賺錢後花了一半人工購買的那雙:「呢對鞋有好多珍貴回憶,着到殘晒都唔捨得掉,試過着住佢追巴士,追到鞋都甩埋。」Chrissie提到在深圳的內衣店剛裝修好,稍後正式開將,希望下半年再在其他城市開分店。問會否不拍戲專心做生意?她笑說:「唔會,我好鍾意拍戲,除非有人娶我」

着高踭鞋當食生菜的Chrissie,跑起上嚟一啲難度都冇,勁!

與Chrissie相比,兩名穿高踭鞋的男跑手顯得非常狼狽!

着高踭鞋當食生菜的Chrissie,跑起上嚟一啲難度都冇,勁!

與Chrissie相比,兩名穿高踭鞋的男跑手顯得非常狼狽!


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!