網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月16日 星期三

【黎明話你知4】教精坤坤醒目答問題 __,黎明,

今次到一班星級粉絲發問喇!next1/1pre吳業坤緊張到口窒窒!next1/1pre許志安就問咗啲無聊問題。next1/1pre吳若希就問黎明有冇睇相。next1/1pre柏豪仲威,搲撈話要寫歌畀對方!next1/1pre快啲睇吓黎明咪答喇!next1/1pre黎明簡直係一個哲學家!next1/1pre天王黎明為「東網巨星」炮製《黎明話你知》節目,獻上星級篇,黎明回答其他歌手對他的題問,一問一答 ...


今次到一班星級粉絲發問喇!

next 1/1 pre

吳業坤緊張到口窒窒!

next 1/1 pre

許志安就問咗啲無聊問題。

next 1/1 pre

吳若希就問黎明有冇睇相。

next 1/1 pre

柏豪仲威,搲撈話要寫歌畀對方!

next 1/1 pre

快啲睇吓黎明咪答喇!

next 1/1 pre

黎明簡直係一個哲學家!

next 1/1 pre

天王黎明為「東網巨星」炮製《黎明話你知》節目,獻上星級篇,黎明回答其他歌手對他的題問,一問一答擦出估你唔到嘅火花。

黎明對坤坤個頭有興趣

吳業坤:點解我鍾意黎明,因為我細個已經畀阿媽薰陶,我阿媽真係好鍾意黎明,依家同黎明講嘢,簡直係我嘅夢想,因為我阿媽滙應通投票,係搵埋啲人嘅身份證係投畀你架,你真係要....真係....唉,好緊張,好興奮呀,你一定要請我阿媽睇你個演唱會,嚟堅嗰個呢,喺四月幾嗰個呢,真係要呀,不過我有啲嘢想問吓你,其實我講嘢就唔叻,我知你有好多金句,如果畀記者問到口啞啞嘅時候,咁我可以點樣樣答呢?

Leon:佢齊蔭嚟架?(指吳業坤)我想研究佢個頭,點解戴完頂帽都可以平蔭,算啦,唔睇啦。聽佢講金句啦,聽佢講乜畀人問到口啞啞點答?唔識答咪唔好答囉,冇得講落去架,Dead Air。

叫吳若希唔好太迷信

吳若希:Hello,黎生,我係Jinny吳若希,你曾經講過黎明只可以信七成,咁我又想問下喇,依家嘅你可以信幾多成呢?

Leon:呢個問題好有挑戰性,幾年前同你講可以信七成,唔係信我,其實信邊個都唔好信晒,係咪時間可以證明到你睇?就算我講今日百分之一百啱嘅嘢,但時間都會將我真正嘅原意、設定嘅真誠、而扭曲到變咗唔係。

吳若希:我想問你呀,你有冇試過睇相呢,同埋你迷唔迷信㗎?

Leon:我都會睇吓相,聽吓人講嘢,聽完人講嘢自己分析吓囉。啱咪聽囉,能夠做到咪試吓囉,咁通常都冇乜用架,點解呢?你哋發唔發覺到當你遇到問題好唔順嘅時候,你會開始睇相、睇風水,風水話你聽:「係呀呢排好唔順呀,隔一排就好啲架」其實你順嘅時候你又唔會去睇風水,所有都係命運嚟架!風水、命格、命相、全部都畀你係一個心靈雞湯,唔好太過在意,有個目標當然係好啦,咁風水都唔係假嘅,有科學根據,羅庚呀,中國歷史呀,不過唔好太沉迷。

吳若希:同埋我有樣嘢又好想問你呀,之前你講過因為你豁達,所以你唔介意啲人話你唔豁達嘛,咁我如果我想表現到好開心嘅時候,有乜方法可以表現到自己好開心呢?

Leon:我冇架,我從來唔開心就表現唔開心,如果嗰日EQ低啲,我就會表現好靜,好真實架。

安仔問數學題

許志安:我知道黎明咩問題都應該識答,迎刃而解嘅,依家我就問一條好深嘅問題,睇吓你點答,聽住,黎明我想問你1加1減1乘1除1等於幾多?

Leon(笑住諗都唔諗就答):係唔識,答你都嘥時間,繼續...。

許志安:如果唔係呢條問題,我都可以畀你揀過第二條問題嘅,深啲,1加1等於幾多?

Leon:2囉,多謝你,呢個答你。

周柏豪恨寫歌畀黎明

周柏豪:Leon,你好,我係周柏豪,亦都係你小小嘅歌迷,我想問吓你幾時會再出唱片需要人寫歌呢?我一定有好多時間寫歌畀你㗎。

Leon(表現興奮):太好啦,周柏豪你寫歌畀我,我完全願意接受,但我話你聽我係唔會出碟嘅,唱完送畀大家聽(點解?)仲有人買碟嘅咩?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!