網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月8日 星期二

吳婉芳:美魔女人氣排名 趙雅芝年過60依然上榜 __,吳婉芳,趙雅芝,

大家又like邊個呢?next1/1pre吳婉芳索到震!next1/1pre李嘉欣注重保濕工作。next1/1pre羅霖為咗身材,會成日按摩胸部。next1/1pre伊能靜注重眼部肌膚護理,身材都好正!next1/1pre周海媚就「肌斷食」,洗完面淨係用爽膚水。next1/1pre邱淑貞就早餐食水果。next1/1pre趙雅芝就注重睡眠質素。next1/1pre鍾麗緹飲蔬果汁排毒。next1/1p ...


大家又like邊個呢?

next 1/1 pre

吳婉芳索到震!

next 1/1 pre

李嘉欣注重保濕工作。

next 1/1 pre

羅霖為咗身材,會成日按摩胸部。

next 1/1 pre

伊能靜注重眼部肌膚護理,身材都好正!

next 1/1 pre

周海媚就「肌斷食」,洗完面淨係用爽膚水。

next 1/1 pre

邱淑貞就早餐食水果。

next 1/1 pre

趙雅芝就注重睡眠質素。

next 1/1 pre

鍾麗緹飲蔬果汁排毒。

next 1/1 pre

李美鳳就日日運動。

next 1/1 pre

朱玲玲都係成日做運動架。

next 1/1 pre

吳婉芳30年來凍顏(甚至可以話係逆齡)無添加,迅即成為網民茶餘飯後討論熱話,同時更指吳婉芳位列美魔女人氣榜之首位,實在不容置疑!敗在吳婉芳之下的美魔女,勢均力敵,幾乎全部是選美出身,為保樣貌身材,更是各施各法!

第二位:李嘉欣 45歲 1988年港姐冠軍

凍顏貼士:多做拉筋運動,多吃水果,注重皮膚的清潔及保濕。

第三位:羅霖 50歲 1991年亞姐冠軍

凍顏貼士:每日以鮮奶煮麥皮做早餐及多食雪耳,為保身材會常按摩胸部,全身搽body lotion及去通淋巴。

第四位:伊能靜 47歲 台灣藝人

凍顏貼士:注重眼部肌膚護理,冬天時以薰衣草精油滴落熱水,毛巾浸過後敷眼。美白則用綠茶粉和絲瓜水混合當面膜用。

第五位:周海媚 49歲 1985年落選港姐

凍顏貼士:施行「肌斷食」,即是愈少用護膚品愈好,洗面後只有爽膚水便可,少用護膚品可刺激皮膚運作。

第六位:邱淑貞 47歲 1987年參選港姐但退選

凍顏貼士:早餐是水果餐,護膚方面從不用去角質霜,以砂糖代替。

第七位:趙雅芝 61歲 1973年港姐殿軍

凍顏貼士:行樓梯及游水保持身形健美,睡眠充足,不偏食並愛吃辣,最重要是皮膚清潔。

第八位:鍾麗緹 45歲 1993年國際華裔小姐季軍

凍顏貼士:起身飲溫水助腸胃暢通,並飲蔬果汁排毒,晚上七點後不進食,每天運動後吃蘋果及蛋白等。

第九位:李美鳳 52歲 1987年港姐亞軍

凍顏貼士:持之以恒運動,愛踏單車、跑步及游水,出汗有排毒作用,飲食清淡,多吃蔬果。

第十位:朱玲玲 57歲  1977年港姐冠軍

凍顏貼士:多運動包括行山及打羽毛球,多吃蔬果。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!