網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月8日 星期二

開工拍劇!羅嘉良讚李佳芯夠晒「電」 __,李佳芯,羅嘉良,

時隔七年,羅嘉良返香港拍劇喇!next1/1pre戴留黑超,chok晒甫影相!next1/1pre佢大讚李佳芯電力十足!next1/1pre羅嘉良又話李佳芯演得夠穩,覺得佢幾好!next1/1pre又話同李佳芯合作得好自然,好似幾like佢咁喎。next1/1pre羅嘉良話會出動私伙靚衫拍劇呀,仲話習慣係咁添。next1/1pre羅嘉良勁親民,合照當然noproblem。next1/1pre羅嘉良 ...


時隔七年,羅嘉良返香港拍劇喇!

next 1/1 pre

戴留黑超,chok晒甫影相!

next 1/1 pre

佢大讚李佳芯電力十足!

next 1/1 pre

羅嘉良又話李佳芯演得夠穩,覺得佢幾好!

next 1/1 pre

又話同李佳芯合作得好自然,好似幾like佢咁喎。

next 1/1 pre

羅嘉良話會出動私伙靚衫拍劇呀,仲話習慣係咁添。

next 1/1 pre

羅嘉良勁親民,合照當然no problem。

next 1/1 pre

羅嘉良講番自己個keep fit心得,就係重視飲食,戒飲啤酒,六點幾食完晚飯就唔再食。

next 1/1 pre

李佳芯(左)想點?

next 1/1 pre

三屆視帝羅嘉良闊別七年,「回歸」拍攝無綫劇《與諜同謀》,今日他首日開工,與女主角李佳芯(Ali)在尖沙咀拍攝一場車廂傾談戲,精神奕奕的羅嘉良全程表現輕鬆,與工作人員談笑風生,見到有記者在場即戴上黑超Chok住影相,型到爆燈!期間有Fans經過索合照,羅嘉良亦任影唔嬲,有女Fans更為他打氣表示歡迎他返港拍劇。

對於首日開工,羅嘉良表示感覺良好:「七年後再拍劇,感覺好親切,今次同佳芯合作,覺得佢好穩,又有幽默感,份人幾低調,幾好!(佢話想聽你唱歌!)睇吓幾時有時間,一齊去卡拉OK唱吓歌囉!一定有機會。」提到佳芯被封為「最強小三」,問到覺得對方雙眼是否有電力?羅嘉良笑說:「有電就一定唔係點電到觀眾呢?但我今日第一日同佢開工啫!總之同佢合作好自然。」

開工掛住阿女

講到近日的準備工夫,之前在內地生活的他表示要到超級市場購買大量日用品,另外亦不介意出私伙靚衫:「我不嬲都係咁,《創世紀》嗰陣啲呔係我自己嘅,都有60幾條!《流金歲月》啲高領裇衫都係我自己買。(咁咪貼錢打工?)呢個都係我興趣嚟!哈哈!(預咗之後拍劇好辛苦?)我知監製會錫住我,畀時間我休息。(要求唔好開咁長時間?)我有提過,但明白運作,互相遷就」他表示太太早前跟他來港為他打點一切,逗留了十幾日,現時已返回北京:「個女掛住佢丫嘛!我都掛住個女,有Keep住每日一電呀!視頻呀!」

戒飲啤酒

現場見羅嘉良身型瘦削,比以前更瀟灑,問到其Keep Fit心得,他直言近年更重視飲食,而且戒了飲啤酒:「食嘢會留意埋酸鹼度,我食量唔係太多,有時一日只係食兩餐,六點幾就食晚餐,之後唔食。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!