網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月30日 星期三

你都食佢嘅餸大?方太難忘收大袋粉絲信 __,

相信唔少人,就算未睇過方太,都係食方太嘅餸大,小編都食過。next1/1pre方太真係亞視嘅殿堂級靈魂人物。next1/1pre方太當年第一次上節目教煮餸,就發生撻唔着爐事件。next1/1pre雖然係咁,呢件事並冇影響到佢之後嘅發展。next1/1pre方任莉莎(方太),七十年代開始為麗的電視主持婦女節目《下午茶》,因而成為全港婦女之偶像,至1999年才離開亞視。難忘撻唔着爐1979年麗的電視年 ...


相信唔少人,就算未睇過方太,都係食方太嘅餸大,小編都食過。

next 1/1 pre

方太真係亞視嘅殿堂級靈魂人物。

next 1/1 pre

方太當年第一次上節目教煮餸,就發生撻唔着爐事件。

next 1/1 pre

雖然係咁,呢件事並冇影響到佢之後嘅發展。

next 1/1 pre

方任莉莎(方太),七十年代開始為麗的電視主持婦女節目《下午茶》,因而成為全港婦女之偶像,至1999年才離開亞視。

難忘撻唔着爐

1979年麗的電視年代,方太主持婦女節目《下午茶》,並在1984年開始兼任新加坡電視台做烹飪節目,方太表示當年為了生活不惜香港、新加坡兩邊走:「當年我喺一間烹飪學校做導師,老闆派我去教煮餸,每星期一、兩次,當時我第一次上電視,仲係直播,點知現場撻唔着火,工作人員要喺地下爬過嚟睇吓個爐發生咩事,我就惟有同觀眾講唔好意思,仲問佢哋有冇試過睇烹飪節目撻唔着火?就係咁捱咗七分鐘,之後仲畀老闆鬧,好彩我有証人,老闆知我事前有試過撻火,只因係石油氣爐,試嗰次嘅火已經係最後一啖氣!」

收250蚊一集

「就係因呢件事,我覺得人生好微妙,有人話畀機會我,監製搵我開一星期五日嘅節目叫《午間小敍》,我要求高人工,我喺學校教煮餸就120蚊一日,節目我就開價250蚊一集,以為好高,其實事後覺得自己好蠢,不過,自己計落當年都幾多錢。不過,成個節目我要求要自己話事,講明唔做鮑參翅肚,邊有家庭日日食呢啲?我心諗,對象係家庭主婦,所以菜式要經濟、上枱靚、大眾化,監製話畀三個月時間我試,冇人睇就一齊死喎!後來一個晚上,當時係冷天,嗰晚個廠好凍,我心情好壞,喺廠錄影時爆肚,我話成日覺得自己同自己講嘢,都唔知有冇人睇,如果有就請你哋畀啲回應我點知第二晚經過監製個房,佢叫我攞大袋影迷信,原來咁耐以嚟佢哋個電視台未試過,後來我揀咗一封字體寫得好靚嘅嚟睇,係一個太太,佢係當秘書嘅,佢問我為乜事冇信心,仲話個節目好多人睇,後來我哋仲做埋朋友。(成為好多太太嘅偶像?)我知,依家都好多後生仔跑嚟同我講,係食我餸長大,我都覺得好開心,我最想透過你哋話畀所有人知,其實我都係家庭主婦,只要有恒心,乜嘢都可達到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!