網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月30日 星期三

胡杏兒:杏兒超性感現身 砵仔糕線頭殺「峰」景 __,杏兒,胡杏兒,

胡杏兒婚後反而比婚前更加性感,睇嚟佢老公真係好開放。next1/1pre杏兒對於一身嘅性感打扮非常自信,可惜件衫心口位有條線頭,搞到有礙「峰」景。next1/1pre杏兒擰側身時,仲明顯見到砵仔糕,有啲美中不足。next1/1pre真係動作大啲都唔掂。next1/1pre成個TOTALLOOK好索,呢件衫,多啲肥肉都着唔到。next1/1pre仲要大露背。next1/1pre呢個角度好PERFEC ...


胡杏兒婚後反而比婚前更加性感,睇嚟佢老公真係好開放。

next 1/1 pre

杏兒對於一身嘅性感打扮非常自信,可惜件衫心口位有條線頭,搞到有礙「峰」景。

next 1/1 pre

杏兒擰側身時,仲明顯見到砵仔糕,有啲美中不足。

next 1/1 pre

真係動作大啲都唔掂。

next 1/1 pre

成個TOTAL LOOK好索,呢件衫,多啲肥肉都着唔到。

next 1/1 pre

仲要大露背。

next 1/1 pre

呢個角度好PERFECT,只要IGNORE條線頭。

next 1/1 pre

婚後愈見風騷嘅胡杏兒,受訪時講到明行性感唔使向老公備案,曲線晒命。

next 1/1 pre

佢仲承諾會努力造人。

next 1/1 pre

呢個時候,又再回味一吓杏兒同老公嘅靚靚婚照時,因為佢話唔會再影㗎喇。

next 1/1 pre

楊怡、羅仲謙(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人胡杏兒穿露背開胸超貼身裙於九龍灣出席活動,打扮性感的杏兒,於走動期間,更不慎失手露出「砵仔糕」,更美中不足的是,杏兒的靚裙,心口重要位置竟出現線頭,大殺「峰」景。

蜜月尾聲衝刺Keep弗

擔任發布會嘉賓的杏兒,表示因尊重場合而作隆重打扮。談到度蜜月後依然苗條,杏兒笑稱在蜜月倒數時開始控制食量及做運動,以力保身材。提到她日前晒出一輯蜜月期間拍攝的火辣比堅尼照,杏兒重申即興決定與老公合影留念,又笑言無意再影婚照。

唔想向老公備案

問到杏兒嫁人後是否要keep住做索爆人妻?她笑言即使日後生了B亦要努力靚靚:「要㗎,生咗B都要努力靚。(老公讚你影相好索?)佢有影花絮,日日見冇特別讚。」杏兒又笑稱即使打扮性感,亦不需問准老公:「佢慣㗎喇!」

唔怕楊怡爬頭生B

談到楊怡與羅仲謙拉埋天窗,杏兒直指戥二人開心,又睇好「胡說八道會」成員姚子羚及胡定欣等「叫糊」嫁人。問會否擔心被楊怡「爬頭」生B,杏兒說:「唔驚,開心事嚟。叫咗佢請飲請埋我,等佢張帖。」記者祝福杏兒早日生B時,她即拍拍肚皮笑說:「我會努力㗎喇!」

談到無綫花旦相繼離巢,更有指楊怡開天價續約,令無綫卻步。杏兒說:「係個循環,我哋做咗十幾年,離開唔等於終結,轉環境,生活上轉變,一定會發生。tvb好多新花旦都係好事。(楊怡開天價續約?)呢啲商業秘密應該唔知。(畀意見佢?)冇傾呢啲,祝福佢。」

談到工作大計,杏兒稱剛由內地工作返港,有一星期冇見老公而掛念對方。她稱目前接下零散工作,但工作量不重。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!