網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月22日 星期五

囝囝重7磅半 十億駙馬Alan震撼到爆喊 __,

恭喜!恭喜!‪樂隊Mr.主音布志綸(Alan),前年十一月與拍拖4年、家族坐擁十億身家嘅富家女女友Sally結婚,被指升呢十億駙馬。而呢位十億駙馬最近亦榮升咗做人父,佢啱啱喺社交網大晒囝囝握住手指的萌照,仲留言:「‬你出來的一刻我忍不住流淚了,媽媽為你付出的愛真的是無限的偉大,爸爸感受到了!要健健康康,做一個愛錫媽媽的好孩子啊!感恩。#‎真的新開始」太太19日誕7磅半BAlan接受《東網》電話訪問 ...


恭喜!恭喜!

‪樂隊Mr.主音布志綸(Alan),前年十一月與拍拖4年、家族坐擁十億身家嘅富家女女友Sally結婚,被指升呢十億駙馬。而呢位十億駙馬最近亦榮升咗做人父,佢啱啱喺社交網大晒囝囝握住手指的萌照,仲留言:「‬你出來的一刻我忍不住流淚了,媽媽為你付出的愛真的是無限的偉大,爸爸感受到了!要健健康康,做一個愛錫媽媽的好孩子啊!感恩。#‎真的新開始」

太太19日誕7磅半B

Alan接受《東網》電話訪問時,表示囝囝是在前日(19/4)出世,重7磅半,Alan說:「太太嗰日經過18個鐘先生,喺等嘅時候我比較緊張,因為見到太太好辛苦,其實生嘅時候唔係咁順利,因為BB個頭未落晒,最初仲諗過要開刀,不過最終都順產生咗,嗰刻真係Feel到母愛真係好偉大,好震撼,我都忍唔住爆喊,又唔知顧太太先,還是顧BB,有啲無棱兩可。」Alan親手為囝囝剪臍帶,他以剪豬大腸來形容,他笑說:「我平日好鍾意食豬大腸,所以剪嗰吓感覺好怪。」他表示囝囝出世後是他人生另一頁新開始。

囝囝叫布寸、布警?

Alan表示中文名等他爸爸媽媽去改,他笑說:「我唔係好識改,因為我個姓布好難改,啲朋友畀埋晒Idea話叫布寸、布警,當然唔會用。」囝囝英文名同他一樣A字頭,Adam就是太太改的。」他指囝囝個鼻似太太夠高,不過對眼就似足Alan,他笑說:「佢未出世之前我已經驚佢對眼似我,因為我對眼又腫又矇,希望將來仔仔靚仔過我呢個老竇。」

「真係好佩服太太」

Alan表示太太會餵人奶,因為太太愛自然,他說:「佢佗得好辛苦,仲Keep住返工,朝朝五點幾就起身,我真係好佩服我太太,作為現代女性我覺得佢係其中一個表表者。」問會給太太甚麼鼓勵?他說:「對佢好啲,我哋同唱片公司合約就快約滿,工作唔係好多,可以喺呢段時間多啲陪佢,況且我哋入行8年,都係時間可以休息一吓。」談到他生仔很秘密,Alan表示不是秘密,是太太比較低調,加上近半年樂隊Mr.也少露面,Mr.四個拍檔都知他太太有喜,不過暫時未見過BB。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!