網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月22日 星期五

千年等8秒!宋Oppa快閃現身 __,

咁快就上咗車,真係唔小心打咗個噴嚏都會Miss咗。由四點四十五分開始,大家就開始黐實《東網》同《東網巨星》fb專頁,希望一睹宋仲基Opaa再度型爆襲港嘅風采。等了又等,等咗超過大半個鐘,宋Oppa終於喺粉絲嘅千呼萬喚下現身,不過只係八秒,冇錯,真係得八秒㗎咋。雖然時間短到咁,但宋Oppa都有好好利用,佢先嚟一個整理西裝外套嘅型仔動作,然後發揮招牌親民本色,盡量向現場嘅粉絲揮手,之後...佢就上咗車 ...


咁快就上咗車,真係唔小心打咗個噴嚏都會Miss咗。

由四點四十五分開始,大家就開始黐實《東網》同《東網巨星》fb專頁,希望一睹宋仲基Opaa再度型爆襲港嘅風采。等了又等,等咗超過大半個鐘,宋Oppa終於喺粉絲嘅千呼萬喚下現身,不過只係八秒,冇錯,真係得八秒㗎咋。

雖然時間短到咁,但宋Oppa都有好好利用,佢先嚟一個整理西裝外套嘅型仔動作,然後發揮招牌親民本色,盡量向現場嘅粉絲揮手,之後...佢就上咗車,留低情緒依然高漲嘅粉絲繼續瘋狂尖叫。

直播連結

https://goo.gl/w3I83H

https://www.facebook.com/onccnews/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!