網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月19日 星期二

曾窮到冇錢交租 李幸倪收入升即搬大屋 __,李幸倪,

守得雲開嘅李幸倪,就算收入多咗,日常生活都只係慳住使,認真乖豬。歌手李幸倪(GinLee)成為今年環球唱片力捧上位「一姐」,可謂萬千寵愛在一身。不過,五年前隻身膽粗粗由馬來西亞來港發展的GinLee,在未泊到環球大碼頭前,因發展未如理想,加上與前唱片公司約滿,變成「孤兒女」的GinLee,窮得連交租錢都冇,差點要棄屋潛逃。GinLee接受「東網」專訪時,自爆做「窮sing」的苦日子,情緒一度跌到谷 ...


守得雲開嘅李幸倪,就算收入多咗,日常生活都只係慳住使,認真乖豬。

歌手李幸倪(Gin Lee)成為今年環球唱片力捧上位「一姐」,可謂萬千寵愛在一身。不過,五年前隻身膽粗粗由馬來西亞來港發展的Gin Lee,在未泊到環球大碼頭前,因發展未如理想,加上與前唱片公司約滿,變成「孤兒女」的Gin Lee,窮得連交租錢都冇,差點要棄屋潛逃。

Gin Lee接受「東網」專訪時,自爆做「窮sing」的苦日子,情緒一度跌到谷底,更屋漏兼逢連夜雨,她說:「唔食都要交租,而我就係去到冇錢交租嘅地步,唔敢同屋企人講,怕佢哋擔心,完全冇講,自己死撐好無助。」

媽咪心痛爆喊

她又指當明知下個月冇錢交租時,她想到唯一辦法是搬走,並打算投靠朋友後再想辦法,豈料卻絕處逢生,獲業主點醒,她說:「嗰時我先知可以用按金扣租,就係咁畀我捱多一個月。」雖然最後度過難關,但孝順女Gin Lee仍感覺對不起家人:「媽咪喺第三者口中知道件事,佢聽完係咁喊,後尾到我同媽咪講番,我哋咪一齊喊囉。」

捱過谷底後,Gin Lee總算雨過天晴獲環球唱片力捧,並返內地參加《中國好聲音》成為天王周杰倫的學員,令Gin Lee即時人氣急升名利雙贏,收入更是幾級跳,不用再擔心「冇錢交租」。

早前Gin Lee更與好友Alex Fung(馮翰銘)於中環區地產舖流連,似乎想趁樓市低迷搵「筍盤」,棄唐樓蝸居,升呢轉住「貴價窩」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!