網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月24日 星期日

【師奶歎世界】人妻謝安琪殺入長洲掃街 __,謝安琪,

謝安琪嘅生活真係好平民好貼地呀!我哋繼續直擊師奶謝安琪嘅人妻生活,去到尋日(22日)Kay就同表兄弟姊妹到長洲深度遊,仲勁貼地篤魚蛋、食芒果糯米糍同糖不甩,仲將合照放上網。而Kay嘅老爺奶奶可能深明新抱要輕鬆吓,暫做替工,揸住阿Kay架平治紅色座駕外出買餸!師奶生活夠充實而今日Kay就留喺屋企同唔使返學嘅張瞻親子樂,直到下午4時,先獨自揸車到旺角針炙。直到晚上約7時再返屋企接仔仔外出,到粉嶺一間平 ...


謝安琪嘅生活真係好平民好貼地呀!

我哋繼續直擊師奶謝安琪嘅人妻生活,去到尋日(22日)Kay就同表兄弟姊妹到長洲深度遊,仲勁貼地篤魚蛋、食芒果糯米糍同糖不甩,仲將合照放上網。而Kay嘅老爺奶奶可能深明新抱要輕鬆吓,暫做替工,揸住阿Kay架平治紅色座駕外出買餸!

師奶生活夠充實

而今日Kay就留喺屋企同唔使返學嘅張瞻親子樂,直到下午4時,先獨自揸車到旺角針炙。直到晚上約7時再返屋企接仔仔外出,到粉嶺一間平民化酒樓享用實惠套餐!睇嚟師奶生活真係好充實,自從Kay投入家庭生活,就比之前少咗喺社交網站update嚕!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!