網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月5日 星期四

好勁呀!黎明直播後15個鐘128萬粉絲瀏覽 __,黎明,

黎明真係好勁呀!天王黎明昨晚在《RandomLoveSongs4DinLive2016》演唱會再玩新意,在演唱會近尾昇時,玩自拍直播獻唱一曲《夜夜夢中見》,場面震撼感動了不少「黎粉」。直播後十五小時,片段已有128萬人次瀏覽,2.6萬粉絲留言個回應,1.3萬個粉絲分享片段,更有10萬個Like,黎明真係好勁呀。最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最好玩娛樂節目,除了早前推出的特備節目《發哥有S ...


黎明真係好勁呀!天王黎明昨晚在《RandomLoveSongs4DinLive2016》演唱會再玩新意,在演唱會近尾昇時,玩自拍直播獻唱一曲《夜夜夢中見》,場面震撼感動了不少「黎粉」。直播後十五小時,片段已有128萬人次瀏覽,2.6萬粉絲留言個回應,1.3萬個粉絲分享片段,更有10萬個Like,黎明真係好勁呀。
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!