網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月14日 星期六

傳撻着富二代 樂瞳暗示退出娛圈 __,富二代,樂瞳,

樂瞳以「好好朋友」嚟形容同該富二代嘅關係,又自爆同金融男友分手原因。近年負面新聞纏身的樂瞳,近日又被指為黐「富二代」而狠撇拍拖多年的金融男友。對於種種傳聞,她接受電台電話訪問時一一否認,並暗示有意退出娛樂圈!稱富二代做「好好朋友」主持人問到是否有新男友,樂瞳多次以「好好朋友」形容與該名「富二代」關係,又自揭與金融男友分手原因:「同佢有啲問題,大家係和平分開,絕對唔關任何人事。」更發誓從未做過「小三 ...


樂瞳以「好好朋友」嚟形容同該富二代嘅關係,又自爆同金融男友分手原因。

近年負面新聞纏身的樂瞳,近日又被指為黐「富二代」而狠撇拍拖多年的金融男友。對於種種傳聞,她接受電台電話訪問時一一否認,並暗示有意退出娛樂圈!

稱富二代做「好好朋友」

主持人問到是否有新男友,樂瞳多次以「好好朋友」形容與該名「富二代」關係,又自揭與金融男友分手原因:「同佢有啲問題,大家係和平分開,絕對唔關任何人事。」更發誓從未做過「小三」!

月內將拍攝新劇的樂瞳,更坦言將來可能轉行:「經歷咗咁多(負面)報道,都問自己係咪適合做呢行。」其後,《東網》致電樂瞳問到是否有意退出娛圈,她不置可否謂:「可能以後有機會可以嘗試其他工作或者轉行。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!