網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月14日 星期六

【警鐘胸再現】JC生完極速瘦 __,JC,警鐘胸,Jessica C,

警鐘胸再現!JC咪咪依然堅挺。混血女模JessicaC.三月喺美國為未婚夫安志杰誕下囡囡,自此佢就成日晒一家三口嘅溫馨照,但係生咗B個幾月嘅JC,今日終於大晒自己極速收身嘅成果,上載自己嘅着上背心熱褲,大晒事業線嘅相,佢就留咗好大段言(當然全部都係英文),佢就話生咗個幾月,都有做番運動,不過就hea住做,依然肥過未生前10磅,佢就提醒自己夏天已經嚟到,唔可以再hea落去,依家要努力喺屋企做運動。其 ...


警鐘胸再現!JC咪咪依然堅挺。

混血女模Jessica C.三月喺美國為未婚夫安志杰誕下囡囡,自此佢就成日晒一家三口嘅溫馨照,但係生咗B個幾月嘅JC,今日終於大晒自己極速收身嘅成果,上載自己嘅着上背心熱褲,大晒事業線嘅相,佢就留咗好大段言(當然全部都係英文),佢就話生咗個幾月,都有做番運動,不過就hea住做,依然肥過未生前10磅,佢就提醒自己夏天已經嚟到,唔可以再hea落去,依家要努力喺屋企做運動。

其實睇相,JC已經勁fit,仲要減10磅?究竟要幾瘦先夠呀?

另外,佢尋晚仲上載咗段同囡囡對話嘅短片,片中囡囡就咁騎騎笑,佢就問囡囡講乜,就當然囡囡冇答佢,淨係喺度笑,超得意呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!