網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月16日 星期一

《韓風吹》:宋慧喬買屋豪氣畀現金! __,宋慧喬,

今集內容好豐富,萬勿錯過!宋慧喬同宋仲基憑《太陽的後裔》爆紅,有名就當然會有利喇!有韓國節目就大爆喬妹喺紐約買成千萬嘅屋,仲要係畀現金呀!豪到爆!點知喬妹嘅媽咪仲豪喎!而宋仲基《太陽的後裔》嘅劇酬同埋廣告代言費亦都公開咗,最近佢就高價出演內地綜藝節目,不過之後就宣布會將酬勞捐出去,善心爆棚到呢~BigBang成員太陽嘅女朋友閔孝琳就喺節目度,大爆佢同太陽嘅事;而組合I.O.I就畀粉絲拍到經理人鬧成 ...


今集內容好豐富,萬勿錯過!

宋慧喬同宋仲基憑《太陽的後裔》爆紅,有名就當然會有利喇!有韓國節目就大爆喬妹喺紐約買成千萬嘅屋,仲要係畀現金呀!豪到爆!點知喬妹嘅媽咪仲豪喎!

而宋仲基《太陽的後裔》嘅劇酬同埋廣告代言費亦都公開咗,最近佢就高價出演內地綜藝節目,不過之後就宣布會將酬勞捐出去,善心爆棚到呢~

Big Bang成員太陽嘅女朋友閔孝琳就喺節目度,大爆佢同太陽嘅事;而組合I.O.I就畀粉絲拍到經理人鬧成員嘅片段,想知發生咩事?快啲睇今集《韓風吹》喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!