網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月4日 星期三

《殭》:夢南守得雲開 謝安琪獲讚:真係好開心 __,《殭》,謝安琪,

謝安琪低b演技係有原因,大家睇完之後明白晒,仲讚佢演得好添!謝安琪(Kay)首次做電視劇女一,在無綫劇集《殭》飾演「善良女殭屍」藍夢南,樂壇天后的處女作,本來令人期待,不過謝安琪在劇集初段嘅戲份卻遭負評炮轟,有部份網民毫不留情,狠辣地轟謝安琪39歲扮妹妹仔、老、厚妝、造作、扮嘢、難頂及演技差,雖然明知有些是刻意、故意、例罵,但總會令到見慣惡評的謝安琪心中難受。由踩變讚但自上周播出謝安琪送鑽石鏈賀妹 ...


謝安琪低b演技係有原因,大家睇完之後明白晒,仲讚佢演得好添!

謝安琪(Kay)首次做電視劇女一,在無綫劇集《殭》飾演「善良女殭屍」藍夢南,樂壇天后的處女作,本來令人期待,不過謝安琪在劇集初段嘅戲份卻遭負評炮轟,有部份網民毫不留情,狠辣地轟謝安琪39歲扮妹妹仔、老、厚妝、造作、扮嘢、難頂及演技差,雖然明知有些是刻意、故意、例罵,但總會令到見慣惡評的謝安琪心中難受。

由踩變讚

但自上周播出謝安琪送鑽石鏈賀妹藍夢瑤(陳凱琳飾演)畢業、及為救妹而自發變殭屍的親情戲,還有在壁畫留畫暗示離開刑活著(鄭嘉穎飾演)的內心戲,幕幕真情流露,謝安琪的「淚功」感動人心,令觀眾「喊埋一份」,網民隨即「轉軚」,撐謝安琪「第一次拍戲,演技算係咁」,更有網民聲稱要為謝安琪遭受的演技平反,全力like佢,「因為劇集愛上你」、「真係做到令人心痛嗰種feel」、「可以睇得出個角色反差好大,係真心設計個角色有驚喜」、「能帶畀觀眾很多層次去猜想呢個角色」等等。

低b有原因

評語逆轉,謝安琪可以話算係「一雪前恥」,她接受《東網》電話訪問時說:「因為藍夢南飲咗泉水先失憶,所以變返10幾歲嘅妹妹仔,但佢經歷咗好多,吸收咗好多人生經驗,個人成熟番變成另一個人咁,其實初初接到呢個劇本時,我預咗硬食(指負評),我都由得人鍾意點寫就點寫,依家知點解我咁低b,讚番我用心去演,我真係好開心。」

至於可會感緊張劇集收視?她說:「唔緊張收視,我都宣布休息,可以唔幫手宣傳,不過想為個劇盡力,所以都盡量配合,或者推遲休息時間。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!