網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月4日 星期三

唔Mind老婆激凸 張繼聰:捱眼瞓都要睇 繼聰,,張繼聰

張繼聰咁講,好有hardsell嘅味道。藝人張繼聰與拍檔鄧佩儀在北角一間印度餐廳拍攝無綫新劇《幕後玩家》。以印度Look拍攝的阿聰,即學即跳印度舞娛賓,場面搞笑。談到老婆謝安琪昨晚在《殭》的「升Cup」演出令觀眾鼻血直流,他直言沒有辦法:「做演員就係咁,我嘅身材都成日畀人講。(唔開心?)又唔會,介意都冇用,劇情需要。(有追開《殭》?)雖然好忙,但都會抽時間,捱眼瞓都要睇。」鄧佩儀望拜張繼聰為師他又 ...


張繼聰咁講,好有hard sell嘅味道。

藝人張繼聰與拍檔鄧佩儀在北角一間印度餐廳拍攝無綫新劇《幕後玩家》。以印度Look拍攝的阿聰,即學即跳印度舞娛賓,場面搞笑。

談到老婆謝安琪昨晚在《殭》的「升Cup」演出令觀眾鼻血直流,他直言沒有辦法:「做演員就係咁,我嘅身材都成日畀人講。(唔開心?)又唔會,介意都冇用,劇情需要。(有追開《殭》?)雖然好忙,但都會抽時間,捱眼瞓都要睇。」

鄧佩儀望拜張繼聰為師

他又謂非常感謝觀眾讚老婆演技好。另外他透露拍畢《幕》劇後,即要為新戲開工,非常忙碌。至於同場的鄧佩儀,就透露在劇中與阿聰是一對,又指對方像哥哥般照顧她:「就嚟拍完,會好唔捨得!」更希望拜對方為師學習演技。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!