網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月4日 星期三

借大耳窿冇錢還 韓梓亮FB「死亡預告」 __,韓梓亮,

韓梓亮話得到網友同好友支持,唔會再尋死。現年24歲的韓梓亮(TL)三年前因跟男同志肛交後再勒索對方,被判罪成入獄26個月,近月改名(曾名為梁迪斯、梁家進及梁柏廷)後,上月底舉行以「自白」為主題的新歌《反省》發布會,公開宣布再闖樂壇:「依家信咗主會慢慢將心態正面番去面對。」惟他突然在facebook留「死亡預告」:「希望奇迹出現,只剩下兩日生命。」翻查他之前的博文,曾留言:「本人無力再撐,不做歌手、 ...


韓梓亮話得到網友同好友支持,唔會再尋死。

現年24歲的韓梓亮(TL)三年前因跟男同志肛交後再勒索對方,被判罪成入獄26個月,近月改名(曾名為梁迪斯、梁家進及梁柏廷)後,上月底舉行以「自白」為主題的新歌《反省》發布會,公開宣布再闖樂壇:「依家信咗主會慢慢將心態正面番去面對。」惟他突然在facebook留「死亡預告」:「希望奇迹出現,只剩下兩日生命。」翻查他之前的博文,曾留言:「本人無力再撐,不做歌手、不做人、無助、消失。」似早有自殺傾向,他亦曾發出「求助」訊息,令人擔心。

投資36萬追夢

《東網》聯絡TL,他在電話中解釋「想死」原因,表示之前簽經理人並自資14萬製作2首新歌當歌手,但成績差強人意,故跟經理人解約,再投資20萬成立新公司再續星夢,可是本來口頭答應擲6位數字合作的友人,以其負面新聞太多而「縮沙」,令他經濟及事業陷困局,TL說:「連埋製作第三首新歌嗰2萬,前後我畀咗36萬出嚟,依然個partner唔玩就一鑊翹起,冇資金所有嘢要停,前功盡廢。」

時裝店隨時關門

問到為何說「兩日後生命就結束」? TL直言: 「因為我借咗『大耳窿』8萬蚊嚟營運公司,兩日後就到期還錢,partner冇咗,邊有錢?我好努力捱日子, 但點解啲人咁對我?我想吊頸死!」TL又說除了唱片工作要停,開業十幾日的時裝店亦可能要「關門大吉」: 「冇錢入貨,下月租金都成問題。」

打消自殺念頭

自爆在單親家庭長大的他,跟母親及姐弟關係疏離,更聲稱:「細個時媽咪成日虐打我,只會叫我做『乞兒』、『賤種』。」記者到訪他經營的時裝店,他自稱疑有抑鬱症狀,但「想死」留言一出後,收到不少網民及朋友支持,令他充滿正能量,現已打消自殺念頭。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!