網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月11日 星期三

何傲兒深宵寂寞 搵品客叔叔解悶 __,傲兒,何傲兒,

何傲兒深宵寂寞搵品客叔叔解悶27,603views│2016年05月10日何傲兒個樣好愁喎!乜唔係有個台灣男友咩?應該如沐春風先啱㗎? 之前有傳何傲兒有個台灣男友,不過傲兒就話同呢位台灣男士仲係了解中,純粹朋友啫。咁朋友飛返台灣,深宵寂寞難耐,唯有搵野消磨下啦!去到便利店,就睇中咗筒薯片,二話不說就拎上手去埋單。但係當你好想趕番屋企邊追劇邊,但係前面撞正幾個人排隊俾錢,係心急啲嘅,難免有少少面黑黑 ...






  • 其他影片:>>






  • 何傲兒深宵寂寞 搵品客叔叔解悶
  • 27,603 views│2016年05月10日
  • 何傲兒個樣好愁喎! 乜唔係有個台灣男友咩? 應該如沐春風先啱㗎? 之前有傳何傲兒有個台灣男友,不過傲兒就話同呢位台灣男士仲係了解中,純粹朋友啫。

    咁朋友飛返台灣,深宵寂寞難耐,唯有搵野消磨下啦! 去到便利店,就睇中咗筒薯片,二話不說就拎上手去埋單。但係當你好想趕番屋企邊追劇邊,但係前面撞正幾個人排隊俾錢,係心急啲嘅,難免有少少面黑黑啦。不過,真係好羨慕何傲兒唔怕肥,夜晚食成筒薯片,堅!


    鍾意就快D Share啦!