網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月11日 星期三

謝安琪為劇買Bra:唔使佢向左走向右走 __,謝安琪,

人妻Kay登買承托力好啲嘅brabra,唔使跑嗰陣佢向左走向右走!處於休息狀況的人妻謝安琪(Kay),亦出席支持最後一次無綫劇集《殭》的宣傳活動。她表示因角色需要,起初角色「低低能能」後來亦有變化,經歷過心酸階段的她被網民鼓勵,更獲老公張繼聰大讚:「佢收工四點幾五點都上myTV睇番,話我第一次拍劇已經好好,角色有層次感,畀佢認同係最開心。」阿仔話學校多殭屍她又指仔仔張瞻追劇追到晚上不敢自己睡覺,她 ...


人妻Kay登買承托力好啲嘅bra bra,唔使跑嗰陣佢向左走向右走!

處於休息狀況的人妻謝安琪(Kay),亦出席支持最後一次無綫劇集《殭》的宣傳活動。她表示因角色需要,起初角色「低低能能」後來亦有變化,經歷過心酸階段的她被網民鼓勵,更獲老公張繼聰大讚:「佢收工四點幾五點都上myTV睇番,話我第一次拍劇已經好好,角色有層次感,畀佢認同係最開心。」

阿仔話學校多殭屍

她又指仔仔張瞻追劇追到晚上不敢自己睡覺,她說:「佢驚呀,一係同我瞓一係同爺爺瞓,睇得好投入,仲話學校依家好多殭屍同不死人!」

等到紅雨停課

目前做全職媽媽的她,笑謂自己最多就是「蒲」學校,而今早的紅雨更下了一個果斷的決定,她說:「我哋嗰區好大雨,我就叫佢等等先唔好返學,結果又真係畀我等到。(指宣布停課),依家好enjoy做全職家長,好彩落呢個決定,唔係佢出咗門口就慘慘豬」又指同劇的演員都想她再拍劇,不過自己就平常心面對,目前就想休息先。

買承托力好嘅bra

談到有不少觀眾都討論她的身材,她就笑謂為劇集做足準備!她說:「套劇好多打同跑嘅戲,我就特登買承托力好啲嘅bra bra,咁樣整齊啲,唔使我跑嗰陣佢向左走向右走!」又笑謂要做這個效果不難,只需要買承托力較好的內衣,笑指要「鼓勵吓大家」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!