網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月17日 星期二

《殭》監製嘆收視未如意:觀眾要進步 __,《殭》,

《殭》監製陳維冠(左圖)坦言對《殭》收視失望,不如他預料之中。謝安琪、鄭嘉穎主演的無綫電視劇集《殭》已播映完畢,而除了劇中演員表示想此劇開拍續集外,就連無綫藝人蔡思貝都表示若然開續集,都想自薦飾演殭屍,而監製陳維冠接受訪問時坦言會否開續集要由公司決定,而自己都想與不同演員合作,增添火花,不過他坦言觀眾看後都要時間沉澱一下,甚至上網看回,相信對此劇細味更多。想改變觀眾睇劇習慣對於尋晚大結局收視最高只 ...


《殭》監製陳維冠(左圖)坦言對《殭》收視失望,不如他預料之中。

謝安琪、鄭嘉穎主演的無綫電視劇集《殭》已播映完畢,而除了劇中演員表示想此劇開拍續集外,就連無綫藝人蔡思貝都表示若然開續集,都想自薦飾演殭屍,而監製陳維冠接受訪問時坦言會否開續集要由公司決定,而自己都想與不同演員合作,增添火花,不過他坦言觀眾看後都要時間沉澱一下,甚至上網看回,相信對此劇細味更多。

想改變觀眾睇劇習慣

對於尋晚大結局收視最高只收27點,平均收視只有25.8點,陳維冠坦言有點兒失望,不如預料之中,他說:「其實今次係想改變觀眾睇劇嘅習慣,唔係喺廚房聽劇情就可以知講乜,真係要追看先知,觀眾有時睇一、兩集就下判斷去批評,作為電視媒體要不斷去試,觀眾都要不斷進步。」

讚陸永陳嘉寶演出

另外,縱觀此劇,劇中每一位演員都有其獨立表現,除了主角外,就連劉佩玥、胡鴻鈞、關禮傑、賴慰玲等都有所表現,觀眾看每條線都好投入,而監製陳維冠坦言欣賞陸永、陳嘉寶的演出,他坦言:「其實之前《女人俱樂部》我已經留意到陸永嘅喜感,依家《殭》就發掘咗佢另一面,依家《幕後玩家》我都搵咗佢拍,今次就表露佢悲情嘅一面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!