掃呢頁CODE去手機

2016年5月25日 星期三

Eason戶外露出玩挑逗 安仔笑瞇瞇忍唔住手 __,安仔,陳奕迅,Eason,許志安,

Eason戶外露出玩挑逗安仔笑瞇瞇忍唔住手7,130views│2016年05月25日Eason就嚟四十有二踏入中年,加上近年體重不斷飈升,為健康著想,都係時候減減佢喇!不過話時話,其實有個肚腩仔搣吓都幾過癮架,就連路過嘅許志安都俾佢個40吋巨腩吸引住!天氣熱加上Eason無咩耐性,就算只係急步行都難得起佢,阿徐費事有人偷懶,每次都會臨場監督。有人陪,點都好啲,而且減肥keepfit嘅路上大把同路 ...






  • 其他影片:>>






  • Eason戶外露出玩挑逗 安仔笑瞇瞇忍唔住手
  • 7,130 views│2016年05月25日
  • Eason就嚟四十有二踏入中年,加上近年體重不斷飈升,為健康著想,都係時候減減佢喇!不過話時話,其實有個肚腩仔搣吓都幾過癮架,就連路過嘅許志安都俾佢個40吋巨腩吸引住!

    天氣熱加上Eason無咩耐性,就算只係急步行都難得起佢,阿徐費事有人偷懶,每次都會臨場監督。有人陪,點都好啲,而且減肥keep fit嘅路上大把同路人。嗱!話口未完,許志安從後跑到喇!

    老友見面,咪停低吹兩嘴囉。之但係見到Eason啲腩肉咁肥美,搞到安仔都忍唔住要「調戲」吓佢,仲一邊摸一邊陰陰嘴笑。笑還笑,做咩仲要揭起件衫曬腹肌呀?一陣鼓勵唔成,反而打擊到Eason就弊喇!

    鍾意就快D Share啦!