網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月7日 星期二

45歲鍾麗緹高呼「我願意」第三次嫁 __,鍾麗緹,鍾麗,

張倫碩跪地遞上戒指,Christy驚喜得含淚高呼「我願意」!
45歲鍾麗緹高呼「我願意」第三次嫁現年45歲的「性感女神」鍾麗緹(Christy)與年輕12歲的內地男友張倫碩發展姊弟戀修成正果,前日拍攝真人騷節目時,Christy獲男友驚喜求婚,激動得含淚高呼「我願意!」曾經歷兩段婚姻及育有三女的她,將第三度披嫁衣!張倫碩跪地遞上戒指,Christy驚喜得含淚高呼「我願意」!曾經歷兩段婚姻的Christy,去年與內地男星張倫碩參加湖北衞視真人騷節目《如果愛》擦 ...


45歲鍾麗緹高呼「我願意」第三次嫁

現年45歲的「性感女神」鍾麗緹(Christy)與年輕12歲的內地男友張倫碩發展姊弟戀修成正果,前日拍攝真人騷節目時,Christy獲男友驚喜求婚,激動得含淚高呼「我願意!」曾經歷兩段婚姻及育有三女的她,將第三度披嫁衣!

曾經歷兩段婚姻的Christy,去年與內地男星張倫碩參加湖北衞視真人騷節目《如果愛》擦出愛火花,張倫碩向Christy展開猛烈的追求攻勢,終以真誠打動女方,無懼12年的年齡差距發展戀情!兩人不時拍拖放閃,親密關係前日再有突破性發展,張倫碩自編自導自演驚喜求婚騷!

前日,兩人在三亞為新一季節目進行錄影,張倫碩早已安排雙方家長及Christy的兩名愛女到場見證。穿西裝打煲呔的張倫碩請女友坐上台,並與四名友人圍着她跳唱,跳舞後,台上只剩下他與Christy兩人,張倫碩突然拿出戒指並單膝下跪,在鏡頭前及眾人見證下問Christy:「你願意嫁給我嗎?」驚喜交集的Christy激動得用手掩面,呆了一秒後含淚說:「我願意!」兩人立即擁吻,場面浪漫感人。雙方家長及Christy的女兒其後上台跳舞,心情雀躍!

雙方父母及Christy的囡囡齊齊上台跳舞,勁Happy!
  • 雙方父母及Christy的囡囡齊齊上台跳舞,勁Happy!
張倫碩偷偷籌備求婚騷,出盡力跳唱,一睇Christy個樣就知佢好滿意
  • 張倫碩偷偷籌備求婚騷,出盡力跳唱,一睇Christy個樣就知佢好滿意
  • 放大圖片
Christy同男友咀到拗晒腰,繼續放閃。
  • Christy同男友咀到拗晒腰,繼續放閃。

生BB?未落閘

Christy昨日接受《東網》訪問,對於男友炮製驚喜求婚騷,她坦言非常感動:「佢準備咗好大嘅驚喜,佢求婚佢安排呢個求婚籌備咗3個月,我事前唔知發生咩事,真係覺得好幸福!佢私下瞞住我寫咗新歌、排咗舞,仲瞞住我將屋企人,我哋嘅父母、我嘅小朋友、好朋友同閨蜜都請咗嚟,仲組織大家一齊排練,安排晒所有嘢!我特別感動,覺得好浪漫,好貼心,從來冇人為我做過呢啲嘢。我哋上年6月開始拍呢個節目,啱啱好一年後求婚,好奇妙!」問到婚期?她透露仍有工作在身,所以暫未能落實日子:「有部電影要拍,但套戲一直延期,我哋希望10月左右喺北京結婚。(準備好再做媽咪?)呢個就順其自然」

唔睇好?係真愛!

她又激讚未來老公不可多得,非常感恩:「我覺得上天對我好好,畀咗個好男人我。雖然外界唔睇好呢段感情,佢細我12年,但係好成熟,我哋好夾。佢好有責任感,對三個女照顧得無微不至,呢樣嘢打動咗我。」她又表示要感謝節目令她遇上張倫碩,找到真愛:「我覺得愛係冇國界、語言同年齡限制,特別希望大家能夠好似我哋咁,如果愛,勇敢的愛!」至於張倫碩亦留言表達興奮心情:「也很感謝大家這一年來的陪伴,也很開心我們打算一起面對將來,希望大家有機會可以來參加我們的婚禮哈。」

文:名人組


鍾意就快D Share啦!