網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月7日 星期二

【獨家有片】Mandy Lieu就生得 黑衣洗米華攰爆出發陪產 __,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,劉碧麗,周焯華,

噚日MandyLieu前助手先至喺ig貼洗米華同MandyLieu喺英國倫敦嘅家庭照,相中身穿白色薄紗、掛住口水肩嘅Mandy輕輕挨住洗米華,洗米華就戴住條tiger仔圖案嘅口水肩,手執熊啤啤公仔,成個慈父樣。原來是日兩人邀請一眾好友出席babyshowerparty。而洗米華條頸掛住嘅住老虎仔口水肩,呢胎應該係仔冇誤。(新聞連結:http://bit.ly/24tzoGb)不過本報收到消息,指連 ...




其他影片:>>






噚日Mandy Lieu前助手先至喺ig貼洗米華同Mandy Lieu喺英國倫敦嘅家庭照,相中身穿白色薄紗、掛住口水肩嘅Mandy輕輕挨住洗米華,洗米華就戴住條tiger仔圖案嘅口水肩,手執熊啤啤公仔,成個慈父樣。原來是日兩人邀請一眾好友出席baby shower party。而洗米華條頸掛住嘅住老虎仔口水肩,呢胎應該係仔冇誤。(新聞連結: http://bit.ly/24tzoGb )不過本報收到消息,指連日來洗米華都身在澳門忙於開會,咁依家洗米華喺邊?佢噚晚原來喺香港,深夜11點半左右現場機場,出發到倫敦準備陪Mandy生第二胎喇。身穿恤衫西褲嘅洗米華,官仔骨骨咁,隨行有一位女助手。洗米華神情有啲攰,可能連日港澳兩邊走,太好奔波勞碌。見其行李非常簡單,得一個背囊,但就塞到滿一滿。洗米華一早辦好登機手續,故此毋須check in,直接行去閘口,行到閘口女助手俾返本passport佢。記者問他此行可是去搵Mandy?洗米華木無表情,未有回應,左手插袋行入禁區出發了!

採訪、攝影:朱志聰、黃曉程 佢個樣真係好攰
都有啲笑容嘅
呢個狀態,可能一上機就瞓著 洗米華左手無名指依然有與Mandy同款戒指戴戒指。
人群中一個CEO
潮流興白鞋仔

鍾意就快D Share啦!