掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

玩透視露缽仔糕 楊思琦認仲想買樓 __,思琦,楊思琦,

楊思琦透出缽仔糕,認真失手!藝人楊思琦以表演嘉賓身份出席網上電子貨幣開幕盛典,她以連身透視長裙現身,但卻不慎露缽仔糕。想帶囡囡出埠訪問時,思琦笑言努力賺錢,問到會否趁機認識老闆?思琦說:「做完嘢可能會喺後台合照,未必識到。」問到暑假會否帶四歲大囡囡旅行?思琦說:「都想帶佢出埠玩,不過自己時間未就到。」拒透露坐擁物業數字對於早前被影到睇千萬豪宅,思琦說:「係朋友去睇,我只係睇裝修睇吓靚嘢,趁得閒去望 ...


楊思琦透出缽仔糕,認真失手!

藝人楊思琦以表演嘉賓身份出席網上電子貨幣開幕盛典,她以連身透視長裙現身,但卻不慎露缽仔糕。

想帶囡囡出埠

訪問時,思琦笑言努力賺錢,問到會否趁機認識老闆?思琦說:「做完嘢可能會喺後台合照,未必識到。」問到暑假會否帶四歲大囡囡旅行?思琦說:「都想帶佢出埠玩,不過自己時間未就到。」

拒透露坐擁物業數字

對於早前被影到睇千萬豪宅,思琦說:「係朋友去睇,我只係睇裝修睇吓靚嘢,趁得閒去望吓啦。(想裝修?)係,想有新嘅感覺同換傢俬。」問到是否有意入市?思琦直認說:「係入市好機會,如果係用家冇問題。」手持多層物業的思琦,不肯透露實際有多少層樓,她說:「供緊㗎,要努力賺錢。」至於囡囡轉讀國際學校,思琦說:「係呀,佢好鍾意呢間學校,日日都話要返學。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!