掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

網民嫌露背未夠!陳婉衡焗晒噴血比堅尼 __,陳婉衡,

陳婉衡尋日話要做最佳影「後」,點知網民係咁叫佢擰轉身,結果佢今日就晒番張正面相畀網民睇,認真聽話。擁有嬌人上圍嘅藝人陳婉衡(Alycia)從來唔吝嗇身材,成日喺網上放性感相益網民,啱啱佢又喺Instagram派福利,大晒火辣比堅尼。話說尋日Alycia就甫咗張着住比堅尼坐喺池邊嘅背影相,話要做最佳影「後」,但係就有網民好似唔多滿意,留言叫佢擰轉身,估唔到佢真係咁聽網民話,今日就補番張正面比堅尼相, ...


陳婉衡尋日話要做最佳影「後」,點知網民係咁叫佢擰轉身,結果佢今日就晒番張正面相畀網民睇,認真聽話。

擁有嬌人上圍嘅藝人陳婉衡(Alycia)從來唔吝嗇身材,成日喺網上放性感相益網民,啱啱佢又喺Instagram派福利,大晒火辣比堅尼。

話說尋日Alycia就甫咗張着住比堅尼坐喺池邊嘅背影相,話要做最佳影「後」,但係就有網民好似唔多滿意,留言叫佢擰轉身,估唔到佢真係咁聽網民話,今日就補番張正面比堅尼相,大晒三吋事業線,認真吸睛。

Alycia仲留言話:「Looks like my favourite season has arrived(似乎我最愛的季節已到)。」睇嚟呢個夏天,大家都會繼續欣賞到Alycia嘅完美身材,真係勁有眼福咯!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!