掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

【女友被爆未離婚】陳冠希攜秦舒培離開酒店 激動回應:我有好多女朋友喎! __,秦舒培,陳冠希,

陳冠希(Edison)被爆同大陸超模秦舒培拍拖,外間都以為女方已經同華誼兄弟時尚文化傳媒董事總經理趙磊離婚,兩人光明正大交往,仲被拍到一齊返上環蘇杭街TheJervois精品酒店(新聞連結:http://bit.ly/1Pe1ZgW),戀情斷正。點知,原來係婚未離。噚晚秦舒培老公趙磊喺微信朋友圈發公開信,稱自己同秦舒培未離婚,即係希哥現任女友仲係人妻,更形容自己就好似一個笑話:「當出軌門新聞震驚著 ...




其他影片:>>






陳冠希(Edison)被爆同大陸超模秦舒培拍拖,外間都以為女方已經同華誼兄弟時尚文化傳媒董事總經理趙磊離婚,兩人光明正大交往,仲被拍到一齊返上環蘇杭街The Jervois精品酒店(新聞連結:http://bit.ly/1Pe1ZgW ),戀情斷正。點知,原來係婚未離。噚晚秦舒培老公趙磊喺微信朋友圈發公開信,稱自己同秦舒培未離婚,即係希哥現任女友仲係人妻,更形容自己就好似一個笑話:「當出軌門新聞震驚著我,也震驚大家時,我在憤怒、悲傷之時,選擇聽長輩的勸導:要學會原諒學會放手學會尊重自己,做好自己就行。」「更想問一聲甚麼時候出軌,變成一個光明正大?P.S 離的事還沒辦就需要我的祝福嗎?」今日下午二時半左右,陳冠希同女友秦舒培又現身The Jervois精品酒店,準備離開,父親陳澤民早一步出嚟。陳冠希一臉鬍鬚,女友就戴帽,垂頭急急上車。記者問秦舒培是否未離婚?秦未有回應,而陳冠希即上前,用腋下想夾住記者部相機同DV機,頗為激動。記者再問陳冠希是否同秦舒培拍拖?陳即高呼:「我有好多女朋友0架喎!你去我IG睇下啦!」之後陳冠希講咗句「唔該晒」,然後一度上番車,之後再下車,問記者:「你搵幾錢一個月呀?下?」用手機反拍記者,又趨前想吻記者相機一啖,又做V字同粗口手勢。未幾陳冠希司機同陳澤民司機也上前圖擋記者。秦舒培則一直在車內。及後陳冠希上番七人車,準備離開。車子等到綠燈時仍遲遲不開,見到黃燈尾先至衝,然後連衝兩盞燈絕塵而去。

採訪、攝影:陳大陸、王中信 中午二時半左右,陳冠希與女友秦舒培離開上環精品酒店。 秦舒培急步疾走上車
秦舒培鼻紅紅,似是哭過。 反拍
呢張唔使講… 陳冠希甫見記者已經甚為勞氣,圖「夾」記者相機,記者下意識保護之,陳就指記者推撞。
上番車嘅陳冠希,再落車繼續「回應」。 陳冠希父親陳澤民
陳冠希激動回應記者,多次作勢撞向鏡頭 陳生意圖咀鏡頭…
可能陳生真係好忙,忙到冇時間剃鬚。

鍾意就快D Share啦!