網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月20日 星期一

麥明詩:分手五五波!林作搞喊麥明詩:唔想被飛 __,麥明詩,林作,

林作快啲氹番女友麥明詩啦!「十優港姐」麥明詩(Louisa)最近忙於在深圳拍無綫新劇《賭城群英會》,但律師男友林作卻在港與女性朋友Victoria(余穎洋)夜蒲銅鑼灣「斷正」,令到Louisa「嬲嬲豬」,二人一年多的感情即受到考驗,再加上他倆分隔兩地已有一個多月,這段時間未能當面解釋成為林作的「危險期」,正當女友拍完劇返港,林作即相約食飯,前晚二人相約在中環,可是飯聚至中途,Louisa情緒突然變 ...


林作快啲氹番女友麥明詩「十優港姐」麥明詩(Louisa)最近忙於在深圳拍無綫新劇《賭城群英會》,但律師男友林作卻在港與女性朋友Victoria(余穎洋)夜蒲銅鑼灣「斷正」,令到Louisa「嬲嬲豬」,二人一年多的感情即受到考驗,再加上他倆分隔兩地已有一個多月,這段時間未能當面解釋成為林作的「危險期」,正當女友拍完劇返港,林作即相約食飯,前晚二人相約在中環,可是飯聚至中途,Louisa情緒突然變 ...


林作快啲氹番女友麥明詩

「十優港姐」麥明詩(Louisa)最近忙於在深圳拍無綫新劇《賭城群英會》,但律師男友林作卻在港與女性朋友Victoria(余穎洋)夜蒲銅鑼灣「斷正」,令到Louisa「嬲嬲豬」,二人一年多的感情即受到考驗,再加上他倆分隔兩地已有一個多月,這段時間未能當面解釋成為林作的「危險期」,正當女友拍完劇返港,林作即相約食飯,前晚二人相約在中環,可是飯聚至中途,Louisa情緒突然變得激動,更當眾喊起上嚟,不斷飲泣,林作因而手足無措,要氹女友補鑊。

「我都唔知佢點解喊」

《東網》致電林作了解,他未有承認「被飛」,但卻自喻為「被告」等女友判決,還苦笑謂對感情是否能挽回只得「五五波」,他說:「我都唔知佢點解喊,食飯過程我哋乜都講,當然有講我上次同Victoria一齊件事,女友係有嬲但唔係攤牌亦冇講分手,我哋溝通中囉!(有信心挽回女友?)五五波我依家係被告,要等女友判決,我哋拍拖一年幾,我當然唔想被飛啦,我好希望再同女友溝通。」

否認同林作攤牌

問到麥明詩是否有爆喊﹖她說:「唔係,有啲情緒啫。(同林作攤牌?)唔係,大家傾吓件事,有時睇相只係好片面,想了解清楚件事。(同林作關係有冇改變?)順其自然啦。(會唔會分手?)都係順其自然啦。」麥明詩似乎仍未嬲完,看來林作要好好想辦法氹番女友。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!