網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月2日 星期六

陳法拉放低女神包袱「性事」擺上舞台 __,法拉,女神,陳法拉,

陳法拉拋低女神形象。陳法拉放下女神形象,與黃子華演出舞台劇《前度》頻頻爆粗,飾演喺外國教書返香港嘅陳法拉,憶述外國教書生活時,表示有男學生曾對佢講:「教乜X嘢書?幫我打X機!」又將男女性事掛在口邊,公然「挑逗」子華謂:「執多劑?你係咪咁快呀?」對白大膽令戲迷嘩然。《前》劇改編自外國劇本,不過子華務求將之香港化,對白切合港人面對的生活問題。劇情交代法拉扮演的小三與子華分手3年,子華太太去世後,一晚內 ...


陳法拉拋低女神形象。

陳法拉放下女神形象,與黃子華演出舞台劇《前度》頻頻爆粗,飾演喺外國教書返香港嘅陳法拉,憶述外國教書生活時,表示有男學生曾對佢講:「教乜X嘢書?幫我打X機!」又將男女性事掛在口邊,公然「挑逗」子華謂:「執多劑?你係咪咁快呀?」對白大膽令戲迷嘩然。

《前》劇改編自外國劇本,不過子華務求將之香港化,對白切合港人面對的生活問題。劇情交代法拉扮演的小三與子華分手3年,子華太太去世後,一晚內她先後與子華父子會面,盡訴心中情。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!