網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月2日 星期六

黃子恆唔再同裕美發展 __,裕美,黃子恆,

黃子恆唔再同裕美發展無綫高層樂易玲前晚在尖沙嘴開生日派對,黃宗澤、梁家樹及曾志偉等來賀壽,連與大台關係麻麻、沒有合約的林峯也單拖現身,反而愛將鄭嘉穎及女友陳凱琳則未見影。志偉做派對司儀,據場內人士報料,他更有感而發:「TVB家陣啲人唔同晒……」,即刻轉話題:「今日咁開心,都係唔好講TVB,講其他啦!」另外,黃子恆單拖現身,問到與裕美的三角戀情,他表示要空間平復,再問會否有發展機會,他表示:「應該唔 ...


黃子恆唔再同裕美發展無綫高層樂易玲前晚在尖沙嘴開生日派對,黃宗澤、梁家樹及曾志偉等來賀壽,連與大台關係麻麻、沒有合約的林峯也單拖現身,反而愛將鄭嘉穎及女友陳凱琳則未見影。志偉做派對司儀,據場內人士報料,他更有感而發:「TVB家陣啲人唔同晒……」,即刻轉話題:「今日咁開心,都係唔好講TVB,講其他」另外,黃子恆單拖現身,問到與裕美的三角戀情,他表示要空間平復,再問會否有發展機會,他表示:「應該唔 ...


黃子恆唔再同裕美發展

無綫高層樂易玲前晚在尖沙嘴開生日派對,黃宗澤、梁家樹及曾志偉等來賀壽,連與大台關係麻麻、沒有合約的林峯也單拖現身,反而愛將鄭嘉穎及女友陳凱琳則未見影。志偉做派對司儀,據場內人士報料,他更有感而發:「TVB家陣啲人唔同晒……」,即刻轉話題:「今日咁開心,都係唔好講TVB,講其他」

另外,黃子恆單拖現身,問到與裕美的三角戀情,他表示要空間平復,再問會否有發展機會,他表示:「應該唔會喇,大家都係工作緊要,都仲年輕。」另外,麥明詩對於麥玲玲狠批她與林作分手,她苦笑:「唔信呢啲嘢,唔應該睇呢啲嘢,睇咗會影響自己。」

採訪:曹家誠

攝影:陳俊強



■黃子恆前晚單拖出席樂易玲生日派對,稱工作要緊。



■麥明詩不信麥玲玲批她與林作分手。


鍾意就快D Share啦!