網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月13日 星期三

【獨家有片】成日呻好窮 破產梅啟明嘆六百幾蚊鮑魚 __,梅啟明,

已故天后梅艷芳離世多年,梅媽覃美金同阿梅哥哥梅啟明就一直咁為遺產嘅事而奔波,兩母子更一度因訴訟而搞到破產,梅媽破產後仲有3萬蚊生活費,但佢都話捱得好辛苦,但係同樣破咗產嘅梅啟明,生活上就似乎冇乜影響喇!前晚就有讀者爆相爆片,影到梅啟明去到一間海鮮燒烤餐廳,豪嘆鮑魚同白酒,對梅啟明嚟講:「Yo!破產之嘛,駛乜驚呀......」前晚8點幾,讀者陳先生喺銅鑼灣加寧街名店坊嘅「CoastSeafood&G ...




其他影片:>>






已故天后梅艷芳離世多年,梅媽覃美金同阿梅哥哥梅啟明就一直咁為遺產嘅事而奔波,兩母子更一度因訴訟而搞到破產,梅媽破產後仲有3萬蚊生活費,但佢都話捱得好辛苦,但係同樣破咗產嘅梅啟明,生活上就似乎冇乜影響喇!前晚就有讀者爆相爆片,影到梅啟明去到一間海鮮燒烤餐廳,豪嘆鮑魚同白酒,對梅啟明嚟講:「Yo!破產之嘛,駛乜驚呀......」前晚8點幾,讀者陳先生喺銅鑼灣加寧街名店坊嘅「Coast Seafood & Grill」海鮮餐廳,見到成日呻窮嘅梅啟明,一個人喺間餐廳嘆海鮮。據陳先生所見,梅啟明一個人食嘢,但就好豪咁叫咗兩隻鮑魚、西班牙火腿,食海鮮當然要配白酒啦,陳生就話,梅啟明就至少點咗三杯白酒喇!陳先生向《蘋果》透露,佢見到梅啟明同餐廳啲侍應好似好熟咁,見佢同啲侍應生傾得好投契,估計梅啟明應係嗰間餐廳嘅熟客。問到梅啟明係咪食好嘆?陳生話:「係呀,佢好似成日嚟咁,見到佢叫咗兩隻鮑魚,一隻都要百幾蚊架!再叫咗碟百幾蚊嘅魷魚,仲有西班牙火腿,仲飲咗最少三杯白酒o添!埋單都要成六百幾蚊㗎!」據OpenRice嘅資料顯示,呢間海鮮餐廳嘅人均消費只係200至401蚊,咁梅啟明一個人食成600幾蚊,又真係食得幾豪喎!

梅啟明被影到喺海鮮餐廳豪食飽魚飲白酒。(讀者陳先生提供) 破產後梅啟明被拍得在餐廳一個人大快朵頤。(讀者陳先生提供) 梅啟明與侍應有傾有講,應該係熟客嚟。(讀者陳先生提供)
(讀者陳先生提供) (讀者陳先生提供) 梅艷芳兄長梅啟明

鍾意就快D Share啦!