網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月29日 星期五

【床上戲+咀戲】黃翠如再孖洪永城拍劇 __,翠如,洪永城,黃翠如,

如果講賣點,相信大家會關心你哋嘅床戲多過嗌交~~藝人黃翠如、洪永城(Tony)、黃浩然等出席劇集《我瞞結婚了》試造型,老友鬼鬼的翠如與Tony第二次合作拍劇,劇中更有感情線,稍後亦會研究雙方感情有幾深,問到她能接受多深?翠如謂:「希望淺淺哋,太熟會好難投入,好在喜劇都ok!(你哋另一半會嚟探班?)佢哋擔心我哋嗌交多啲,之前詩詠話如果嗌交,每晚12點前好和好如初。(佢都關心你喎!)Edwin(蕭正楠 ...


如果講賣點,相信大家會關心你哋嘅床戲多過嗌交~~

藝人黃翠如、洪永城(Tony)、黃浩然等出席劇集《我瞞結婚了》試造型,老友鬼鬼的翠如與Tony第二次合作拍劇,劇中更有感情線,稍後亦會研究雙方感情有幾深,問到她能接受多深?翠如謂:「希望淺淺哋,太熟會好難投入,好在喜劇都ok!(你哋另一半會嚟探班?)佢哋擔心我哋嗌交多啲,之前詩詠話如果嗌交,每晚12點前好和好如初。(佢都關心你喎!)Edwin(蕭正楠)都擔心我哋會嗌交,其實嗌交內容好無聊,有時佢打傷我,有時我嗌咗蝦佢唔食又會嬲,不要唔會氹番大家。」談到劇集講述已婚人士扮單身識異性,問到現實生活可遇過該類人?翠如表示身邊朋友大多從小認識,到長大後變成另一半關係,故未曾遇上收埋秘密的人。

自爆床戲咀戲樣樣齊

而Tony對於女友詩詠着他不要與翠如嗌交,他笑謂:「嗌交都係感情深厚先嗌。(翠如話唔會氹番大家?)我會,成熟男人嘛!嗌交都係為件事。」談到劇中親密程度,Tony坦言會表現出拍拖幾年的情侶模樣,床上戲也少不免。問到會唔會要求唔好咁多咀戲?Tony續說:「我覺得場戲個感覺到,表現到甜蜜都會去做,其實都係一件正常情侶都會做嘅事,我好期待大家喺劇度嘅火花。」對於劇中與傅嘉莉關係曖昧,期間更令他與翠如感情起伏,劇情儼如他現實生活般,對此Tony謂:「呢啲嘢每個人都有嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!