網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月19日 星期二

【《蘋果》獨家】王敏德孻仔一拖四Clubbing 未夠秤冇得入 __,蘋果,王敏德,

【《蘋果》獨家】王敏德孻仔一拖四Clubbing 未夠秤冇得入星二代愛夜蒲,足迹遍及中環蘭桂坊,前日凌晨輪到型男王敏德和名模馬詩慧的16歲幼子王躍穎(Kadin)出巡,他巴閉一拖四名性感美少女,但最終因每人200元入場費講價不遂卻步,其實Kadin也未夠秤入夜場,他最終撇甩四女獨自回家,媽咪馬詩慧昨笑爆囝囝:「入唔到,冇得夾硬嚟。」【前日凌晨 蘭桂坊】【敗興折返】■Kadin的其中一位女伴是拍過寶 ...


【《蘋果》獨家】王敏德孻仔一拖四Clubbing 未夠秤冇得入

星二代愛夜蒲,足迹遍及中環蘭桂坊,前日凌晨輪到型男王敏德和名模馬詩慧的16歲幼子王躍穎(Kadin)出巡,他巴閉一拖四名性感美少女,但最終因每人200元入場費講價不遂卻步,其實Kadin也未夠秤入夜場,他最終撇甩四女獨自回家,媽咪馬詩慧昨笑爆囝囝:「入唔到,冇得夾硬嚟。」



【前日凌晨 蘭桂坊】

【敗興折返】

■Kadin的其中一位女伴是拍過寶礦力廣告的Audrey,眾人因入場費講價失敗而離開。DV圖片

王敏德和馬詩慧的16歲孻仔王躍穎,最近宣佈與拍拖3個月的女友Mimi甩拖,但卻不愁寂寞,前日凌晨,他一拖四出巡中環蘭桂坊,全黑打扮的Kadin,身邊有4位長髮美少女、8玉腿相伴,位位打扮青春,背心熱褲、超短裙,而其中一位,更是拍過寶礦力水特廣告的模特兒Audrey。

翻兜再失敗

型仔Kadin與四名美少女浩浩蕩蕩到夜場PLAY,由於正值放暑假,現場不少後生仔女等入場,當Kadin等預備入場時,PLAY工作人員要求收取每位200元入場費,四名美少女不想付款,Kadin則沒所謂,一行人在夜場外打個白鴿轉便拉大隊離開。行開不久,有同行女提出翻兜講價入場,工作人員堅持收費,他們失望而回,其實Kadin也未夠歲數進場。



【浩蕩入場】

■馬詩慧的16歲兒子Kadin,前日凌晨偕四名美少女現身老蘭,準備入夜店PLAY夜蒲。



【攬攬走人】

■掃興的Kadin,撇甩同行四女先回家,臨別不忘攬攬。



■Kadin由老蘭行去ifc再搭的士回家。

唔會管仔女五人敗走後站在街頭吹水,Kadin說:「算啦,唔玩,你哋玩!」穿着吊帶黑衫襯白熱褲的少女,似乎對Kadin很嗒糖,捉着他說:「不如轉場玩」Kadin未有動搖拒絕,堅持撇甩四女:「你哋去玩啦,have fun!」他跟該女伴擁抱一下,便獨自行去ifc搭的士返跑馬地寓所。

對於Kadin一拖四夜蒲老蘭,其母馬詩慧昨在電話表示囝囝有備案:「佢有話去老蘭,冇話去club,老蘭唔係全部唔好,都有hang out地方,有正常社交。不過嗰啲地方要18歲先入得,因為有酒牌,佢16歲唔入得。」馬詩慧給予子女很大自由度,她說:「以心比心,我唔會想人哋管住晒,調番轉細路仔更加唔想。」母子關係如朋友:「佢哋都大個,有自己私隱,我會尊重。」

Kadin不夠秤未能夜蒲,馬詩慧爆料:「家姐笑佢多啲,我教佢點解唔開家姐個名,可能畀入。」Kadin知難而退,即使被女伴游說都不為所動,馬詩慧取笑:「唓,可以點?佢都入唔到,冇得夾硬嚟,因為佢知道去第二間都係入唔到!」

採訪、攝影:楊浩賢、陳辰、陳杰



■Kadin曾在Ig公開戀情,但拍拖三個月便閃電分手。資料圖片



■馬詩慧昨受訪時取笑兒子Kadin夜蒲失敗。資料圖片


鍾意就快D Share啦!