網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月12日 星期二

林海峰公然攬人妻Kay 張繼聰眼火爆勁嬲 __,林海峰,謝安琪,Kay,張繼聰,繼聰,

三人老友鬼鬼,影張合照都可以無厘正經。藝人林海峰(Jan)最近喺紅館大搞一連6場棟篤笑,獲唔少星級老友捧場,好似黃秋生、陳奕迅同老婆徐濠縈、張繼聰同老婆謝安琪、余文樂、廖碧兒等等,可見其人緣相當好!睇完精彩嘅Talk騷後,張繼聰就孖住謝安琪(Kay)入咗後台搵Jan搲水吹。佢之後喺Instagram上載一張三人合照,不過呢張相影得好唔正經,相中見Jan搭住Kay個膊頭,仲開心舉晒V,而Kay個樣就 ...


三人老友鬼鬼,影張合照都可以無厘正經。

藝人林海峰(Jan)最近喺紅館大搞一連6場棟篤笑,獲唔少星級老友捧場,好似黃秋生、陳奕迅同老婆徐濠縈、張繼聰同老婆謝安琪、余文樂、廖碧兒等等,可見其人緣相當好!

睇完精彩嘅Talk騷後,張繼聰就孖住謝安琪(Kay)入咗後台搵Jan搲水吹。佢之後喺Instagram上載一張三人合照,不過呢張相影得好唔正經,相中見Jan搭住Kay個膊頭,仲開心舉晒V,而Kay個樣就有啲無奈咁用手護胸。睇見自己老婆畀人撩喎,張繼聰都有啲眼火爆,於是嘟晒嘴仔抗議…不過,以上呢啲情景都係扮出嚟啫!其實佢哋三個咁鬼Friend,又點會玩唔起!

之後,Kay都有上載同Jan嘅合照,仲留言:「可能Jan叔叔都覺得我又肥又圓又乖乖,你睇佢笑得幾開心☺️❤️」冇見一排啫,Kay好似發福咗咁多嘅?唔通…就快有喜訊宣布?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!