網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月23日 星期二

【結婚16年冇所出】溫碧霞自揭原因 __,溫碧霞,

自言係「現代灰姑娘」的溫碧霞多謝老公冇介意佢背景。女星溫碧霞現身有線節目《往事.並不如煙之情書》,與主持黎燕珊分享不生小朋友的原因,溫碧霞說:「我好貪靚,唔想生完身材走樣,加上我好怕血,我睇住家姐懷孕至生BB嘅過程,已經覺得好恐怖,所以好早已經決定唔生小朋友。」六年前,溫碧霞與丈夫於內地收養一名孤兒,她一直對養子視如己出:「佢就如我嘅小情人,比親生更加親,佢好識氹我開心,又會送花畀我,又識講嘢冧我 ...


自言係「現代灰姑娘」的溫碧霞多謝老公冇介意佢背景。

女星溫碧霞現身有線節目《往事.並不如煙之情書》,與主持黎燕珊分享不生小朋友的原因,溫碧霞說:「我好貪靚,唔想生完身材走樣,加上我好怕血,我睇住家姐懷孕至生BB嘅過程,已經覺得好恐怖,所以好早已經決定唔生小朋友。」六年前,溫碧霞與丈夫於內地收養一名孤兒,她一直對養子視如己出:「佢就如我嘅小情人,比親生更加親,佢好識氹我開心,又會送花畀我,又識講嘢冧我。」

自言似「現代灰姑娘」

溫碧霞與香港富商何祖光結婚十六年,恩愛如昔,她自言自己是「現代灰姑娘」:「我同老公嘅背景好唔同,我比較窮,又讀得書少,佢就剛剛相反,所以真係好好彩識到佢,仲可以走埋一齊到依家。」溫碧霞表示幸好老爺、奶奶居住外國,為人較開放,沒有介意她的背景。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!