網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月23日 星期二

終極BOSS未出現?「三姨婆」嫌疑最大 __,

到底終極BOSS係咪真係三姨婆呢?由陳展鵬、胡定欣、袁偉豪、王君馨等主演的話題劇《城寨英雄》進入結局周,三大惡人「福壽金」林偉、「馮春美」吳家樂以及「柯萬長」張國強先後伏法,不過城寨依然危機處處,歐瑞偉飾演的砵仔糕老闆「楊竹鑾」終於露出本性,原來是一位武功高強的超級殺手!而近日劇情交代了楊老闆是受命協助三大惡人,將兩位八極宗師迫入絕路,有不少劇迷就進入「認真MODE」齊齊分析劇情,認為可能再有幕後 ...


到底終極BOSS係咪真係三姨婆呢?

由陳展鵬、胡定欣、袁偉豪、王君馨等主演的話題劇《城寨英雄》進入結局周,三大惡人「福壽金」林偉、「馮春美」吳家樂以及「柯萬長」張國強先後伏法,不過城寨依然危機處處,歐瑞偉飾演的砵仔糕老闆「楊竹鑾」終於露出本性,原來是一位武功高強的超級殺手!

而近日劇情交代了楊老闆是受命協助三大惡人,將兩位八極宗師迫入絕路,有不少劇迷就進入「認真MODE」齊齊分析劇情,認為可能再有幕後黑手現身!去除再有新角色登場的可能性,劇迷評估現階段已登場角色,認為「三姨婆」梁舜燕相當有嫌疑,更圖解其「成魔之路」,話佢挑撥王君馨同胡定欣之餘,仲要焗胡定欣除Bra,成張圖講到似層層咁,真係好搞笑。

其實資深演員梁舜燕幕前演出資歷將近六十年,極有條件飾演幕後大BOSS一角,到底其身份是否屬實,咁真係要追睇《城寨英雄》喇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!