網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月3日 星期三

樊少皇欠債200萬 收數佬摷上JJ屋企 __,樊少皇,賈曉晨,JJ,

樊少皇欠債200萬收數佬摷上JJ屋企8,966views│2016年08月03日曾經講過話會幫樊少皇擋任何事嘅JJ,睇怕有啲嘢都幾難擋啦,事關樊少皇爭人200萬,仲搞到俾人上門追債呀! 最近有人托財務公司向樊少皇追數,我哋就收到一張樊少皇向朋友借錢時,提供嘅身份證明文件副本,上面仲有埋手指模。據知樊少皇喺上年問一名男性朋友借下巨款,並簽下欠單,更在自己身分證明文上打下指模確認。由於樊少皇過咗期限都 ...






  • 其他影片:>>






  • 樊少皇欠債200萬 收數佬摷上JJ屋企
  • 8,966 views│2016年08月03日
  • 曾經講過話會幫樊少皇擋任何事嘅JJ,睇怕有啲嘢都幾難擋啦,事關樊少皇爭人200萬,仲搞到俾人上門追債呀! 最近有人托財務公司向樊少皇追數,我哋就收到一張樊少皇向朋友借錢時,提供嘅身份證明文件副本,上面仲有埋手指模。

    據知樊少皇喺上年問一名男性朋友借下巨款,並簽下欠單,更在自己身分證明文上打下指模確認。由於樊少皇過咗期限都未還錢,於是嗰位朋友就搵人向樊少皇追數,不過樊少皇一直都唔敢聽電話,而收數佬更一度去JJ嘅將軍澳寓所搵樊少皇。

    一直蒙在鼓裡嘅JJ,喺結婚前都唔知老公竟然喺出面爭人二百萬。當樊少皇同JJ講出呢件事嘅時候,JJ直情係晴天霹靂。我哋就呢件事向JJ查詢,當佢聽到老公爭人錢嘅時候,JJ表現得相當激動話︰「哇! 點會呀! 梗係唔係啦! 唔單係有人爭錢,而係有人爭佢錢呀!」

    鍾意就快D Share啦!