網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月30日 星期二

美魔女素顏失手》40歲鄺文珣生完殘咗 陳美詩白滑童顏 __,鄺文珣,鄺文,陳美詩,

美魔女素顏失手》40歲鄺文珣生完殘咗陳美詩白滑童顏11,060views│2016年08月30日40歲嘅鄺美珣一向係圈中美魔女。不過,之前同教友孫耀威兼女友陳美詩,齊齊去圓方睇戲,冇化妝就失手嘞。拍埋細佢5年嘅陳美詩度,明顯殘好多。女人好偉大!鄺文珣06年嫁咗商人應德榮,生咗兩件,真係keep得好。不過湊仔好嘥energy,個樣攰都理解嘅。至於老孫同女友陳美詩呢pair,就keep住童顏。老孫今年 ...






  • 其他影片:>>






  • 美魔女素顏失手》40歲鄺文珣生完殘咗 陳美詩白滑童顏
  • 11,060 views│2016年08月30日
  • 40歲嘅鄺美珣一向係圈中美魔女。不過,之前同教友孫耀威兼女友陳美詩,齊齊去圓方睇戲,冇化妝就失手嘞。拍埋細佢5年嘅陳美詩度,明顯殘好多。

    女人好偉大!鄺文珣06年嫁咗商人應德榮,生咗兩件,真係keep得好。不過湊仔好嘥energy,個樣攰都理解嘅。

    至於老孫同女友陳美詩呢pair,就keep住童顏。老孫今年43歲,而女友陳美詩就35歲,女友近年變走包包面,愈嚟愈索啦,加上皮膚白滑,零化妝一樣見得人,加埋白T恤透黑bra,好誘惑。

    鍾意就快D Share啦!