網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月30日 星期二

本地波:港超聯 90後女足主郭靜然 撐起九巴元朗! __,

郭靜然毫無架子。一個「火雞姐」改寫女神新定義︰愛運動的爽朗女生特別可愛!年僅25歲的郭靜然由昔日學界「欄后」跨入本地球壇,新球季出任九巴元朗主席,與副會長郭時興父女檔拍住上。沒有千金小姐的高人一等,謙稱初哥的「阿靜」落手落腳與幕後團隊分工合作,盼能借助運動員出身的經驗與共鳴,變身九巴元朗「第12人」,跨出足球社區情。「我覺得鍾意運動嘅人都係好人,有話直說唔會矯揉造作。」曾是香港女子田徑隊代表,未婚 ...


郭靜然毫無架子。

一個「火雞姐」改寫女神新定義︰愛運動的爽朗女生特別可愛!年僅25歲的郭靜然由昔日學界「欄后」跨入本地球壇,新球季出任九巴元朗主席,與副會長郭時興父女檔拍住上。沒有千金小姐的高人一等,謙稱初哥的「阿靜」落手落腳與幕後團隊分工合作,盼能借助運動員出身的經驗與共鳴,變身九巴元朗「第12人」,跨出足球社區情。

「我覺得鍾意運動嘅人都係好人,有話直說唔會矯揉造作。」曾是香港女子田徑隊代表,未婚夫正是香港「百米飛人」徐志豪,出自郭靜然口中,特別有說服力。自幼已隨「冰鮮大王」爸爸郭時興流連元朗橫州石地場,「阿靜」卻直言除了看父親踢波,對足球認識便只有2006年世盃的「施丹頭槌」。直至兩年前從澳洲學成歸來入場打氣,全因解不開的元朗情意結︰「細細個就喺元朗練跑,呢個球場帶畀我好多回憶。最初因為坐喺VIP區唔多敢嗌,但後尾都係忍唔住同元朗fans一齊大叫『頂住』、『飛機』。」

九巴元朗去季初經歷15場不勝低潮,阿靜曾向父親發晦氣揚言「以後唔嚟睇」,最終還是與球隊同喜同悲,愈嗌愈落力。今季身分「升級」,阿靜反而放下足主「包袱」,走入球迷區忘情歡呼,結果九巴元朗主場大破港會6比2,為新球季打響頭炮,也為她的人生新里程注入強心針。阿靜表示:「以前細個比賽跑輸咗會喊,而家諗番比賽唔係輸就贏,但係練跑過程中,大家一齊辛苦扶持嘅過程,先係最多得着同最懷念,所以我會鼓勵球員唔好太計較輸贏,要睇得開啲。特別係『達Sir』(九巴元朗教練曾昭達)第一次領軍,佢嘅壓力一定係最大,我又係第一次接觸足球工作,不時都會互相安慰鼓勵。」

回想昔日「爆乳酸」的訓練苦況,阿靜仍不禁「打個冷震」,說到共鳴處,更突然感觸落淚︰「運動員要為生計着想,又要憂心未來,佢哋最需要嘅其實唔係金錢,而係大家支持……」愛哭也愛笑的她,回港後曾任職公立醫院營養師,卻難敵面對生老病死的情緒波動。如今來到仍屬男人堆的足球世界,比起醫院多了笑聲,惟獨以往愛與病人傾偈解心結的她,卻被「怕醜仔」考起!「第一次同球隊正式見面食飯,我主動坐過去傾偈,球員突然靜晒唔敢出聲。不過好似顏樂楓、黎厚希等年輕球員與我年紀相若,葉子俊又係元朗原居民,算係容易建立話題。」

阿靜目前主要負責與贊助商聯繫及籌組球迷會,強調還需向幕後團隊多加學習,亦期望借助運動員出身的經驗支援球隊︰「訓練後恢復相當重要,好似體院便有足夠按摩師幫運動員放鬆肌肉,我哋會探討可否為球隊增加安排。」除了後勤支持,阿靜另有期望︰「元朗區近幾年多了不少少數族裔居民,難免掀起矛盾,希望九巴元朗可以帶動大家無分彼此凝聚社區,呢個亦係足球動人之處。」Embrace the moment正是今年港超主題——拉近人與人關係,這位球壇「新丁」,果真稱職!

撐未婚夫出戰東京奧運

郭靜然除成目前港超球會最年輕主席,她的「百米飛人」未婚夫徐志豪亦會出任九巴元朗體能顧問,齊齊力撐球隊到底之餘,「阿靜」仍會身體力行支持近年陷傷病低潮的未來老公,在4年後的東京奧運捲土重來。

徐志豪年初向「阿靜」求婚成功,二人曾經歷接近4年半的異地相隔,性格一靜一動襯到絕。阿靜卻大爆對未來老公又愛又恨︰「當年去福州集訓,第一次傾偈佢就問我『成日跑第2有咩感覺』,我心諗佢想點呀!佢開心同唔開心都係同一個樣,但EQ又好高,呢樣係我最欣賞。」

徐志豪曾在倫奧為港隊出戰4x100米接力,惟近年受傷病影響,無緣出戰剛落幕的里奧。他表示目前仍會專心練跑,期望能將體院學到的運動科學知識融入足球隊。阿靜這位主席太太亦全力支持︰「始終運動員生涯不長,他也希望為未來鋪路,不過只要他願意跑下去,我和家人亦會撐到底。」

想撐本地波?即Like我撐本地波Facebook專頁

http://bit.ly/1Wm3E4Q 

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!