網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月30日 星期二

【全面停工返港】西藏高原拍戲 49歲陳法蓉現高山反應一度休克 __,陳法蓉,

陳法蓉(Monica)同好姊妹朱茵最近到西藏拉薩拍攝大陸電影《駐藏大臣》,喺西藏高原拍攝期間,陳法蓉因高山反應,要停工留喺醫院檢查,當時佢喺微博報平安,話高山反應唔同高山症,叫粉絲唔使擔心。但事隔幾日,陳法蓉凌晨再更新微博,指自己嘅高山反應反覆出現,而最嚴重嘅係,原來法蓉喺上個星期四(25日),更試過休克,要全面停工。佢留言話:「很高興有份參與電影《駐藏大臣》,並有機會來到西藏這片神奇的土地,到處 ...




其他影片:>>






陳法蓉(Monica)同好姊妹朱茵最近到西藏拉薩拍攝大陸電影《駐藏大臣》,喺西藏高原拍攝期間,陳法蓉因高山反應,要停工留喺醫院檢查,當時佢喺微博報平安,話高山反應唔同高山症,叫粉絲唔使擔心。但事隔幾日,陳法蓉凌晨再更新微博,指自己嘅高山反應反覆出現,而最嚴重嘅係,原來法蓉喺上個星期四(25日),更試過休克,要全面停工。佢留言話:「很高興有份參與電影《駐藏大臣》,並有機會來到西藏這片神奇的土地,到處風光如畫~~~~奈何我反覆出現高山反應,8月25日出現休克,全面停工休息。原定8月30至9月2日兩個活動已經決定不能出席,僅此表示十二萬分歉意!在此感謝駐藏大臣製片人及導演的體量和關心!我將會好好休息,然後以最健康狀態出現,我會繼續報平安,大家不要擔心!」陳法蓉更喺微博貼上瞓喺牀上打點滴嘅相,相信要休息一段時間,先可以再復工!《蘋果》今日問過陳法蓉經理人若蘭,佢就話陳法蓉目前要停工,劇組對佢好好,畀佢返港休息,若蘭又指陳法蓉喺上周四曾休克幾分鐘,返港做咗身體檢查,情況已好轉,遲啲先返去再開工。

陳法蓉喺西藏拍攝近一個月,反覆出現高山反應,更一度休克! 要打點滴全面停工休息!
拍戲期間,陳法蓉要騎馬又有武打場面!
氧氣樽跟身! 前幾日陳法蓉趁空檔,到附近參觀寺廟!
好姊妹都有份拍呢套戲!

鍾意就快D Share啦!