掃呢頁CODE去手機

2016年8月13日 星期六

名人:唐貝詩爆響口 張名雅9月頭擺酒 __,唐貝詩,張名雅,

爆響口,唔知係咪口快快呢?!藝人唐貝詩出席英皇電影《幸運是我》首映,談到張名雅嫁圈外律師男友Joe,隨即籌備婚禮,身為前港姐張名雅姊妹團之一的唐貝詩,透露今次算是處女下海,日前已與其他姊妹開第一次會,由於缺乏經驗,故有意上網搜羅最甘及最辣的玩新郎遊戲,問到哪位姊妹最辣?她謂:「第一次開會個個都好斯文。(有指張名雅咁急結婚係有BB?)我真係唔知,應該唔係,佢個人好單純,男仔會好易愛上佢。(咁佢幾時擺 ...


爆響口,唔知係咪口快快呢?!

藝人唐貝詩出席英皇電影《幸運是我》首映,談到張名雅嫁圈外律師男友Joe,隨即籌備婚禮,身為前港姐張名雅姊妹團之一的唐貝詩,透露今次算是處女下海,日前已與其他姊妹開第一次會,由於缺乏經驗,故有意上網搜羅最甘及最辣的玩新郎遊戲,問到哪位姊妹最辣? 她謂:「第一次開會個個都好斯文。(有指張名雅咁急結婚係有BB?)我真係唔知,應該唔係,佢個人好單純,男仔會好易愛上佢。(咁佢幾時擺酒?)9月頭。」

現時單身的她則坦言不心急結婚,但拍拖則不抗拒,因去年簽約電影公司,故拍拖可給她有創作靈感,問到有沒有異性追求?唐貝詩謂:「冇特別,隨緣」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!