掃呢頁CODE去手機

2016年8月13日 星期六

【獨家有片】《城寨》悲慘鑫鑫搶風頭 孫慧雪拖富二代吉野家心情差 __,富二代,孫慧雪,

書展一過,《純熟意外》又播完喇,雪雪孫慧雪嘅人氣,又好似回落番。佢喺《超能老竇》飾演李思捷前妻,關注程度,明顯不及大面Bella鑫鑫——《城寨英雄》裡面被輪姦致死嘅林穎彤。回復平淡嘅雪雪依家除咗可以專心拍劇之外,仲可以——專心拍拖。之前多次表示自己係單身,話自己dry咗半年有多嘅雪雪,被揭其實同富二代EdwinLo未斬纜,兩人更於西灣河嘉亨灣共賦同居,又同彩豐行老闆楊振源頻頻約會,對其他追求者亦來 ...




其他影片:>>






書展一過,《純熟意外》又播完喇,雪雪孫慧雪嘅人氣,又好似回落番。佢喺《超能老竇》飾演李思捷前妻,關注程度,明顯不及大面Bella鑫鑫——《城寨英雄》裡面被輪姦致死嘅林穎彤。回復平淡嘅雪雪依家除咗可以專心拍劇之外,仲可以——專心拍拖。之前多次表示自己係單身,話自己dry咗半年有多嘅雪雪,被揭其實同富二代Edwin Lo未斬纜,兩人更於西灣河嘉亨灣共賦同居,又同彩豐行老闆楊振源頻頻約會,對其他追求者亦來者不拒,雪雪一概否認。未幾即有讀者透過「爆相爆片」,揭發雪雪同Edwin喺屋企附近發生激烈爭吵,未知是否同雪雪疑似收兵有關……。紛紛擾擾一輪,一直企硬否認戀情嘅雪雪,終於鬆口,改口風承認有機會同Edwin復合,更視對方為結婚對象話「佢係我呢個歲數遇到最好嘅。」又否認收兵。派定心丸喎。講得出做得到,雪雪同Edwin真係愛得光明正大,仲一齊撐枱腳,不過唔係咩燭光晚餐,而係吉…吉…吉…吉野家……前晚十點左右,雪雪同佢個富二代Mr Right去到七姊妹道嘅吉野家打邊爐——咁熱打邊——超短褲上陣露出雪白長腿嘅雪雪著跌膊粉紅戰衣、化身眼鏡娘示人,Edwin就戴賊仔帽,casual wear,入去歎住冷氣邊邊佢。不過讀者陳先生話,當晚雪雪大部份時間都係玩電話,男係咁撩佢講嘢,又係咁幫佢整熟啲食物,但雪雪都係一句起兩句止。最後Edwin出絕招,將個頭「擺上枱」扮cute氹雪雪,不過雪雪反應不大,係咁篤手機。之後雙雙返回嘉亨灣愛巢……。雪雪接受傳媒訪問時,直認前晚去咗吉野家拍拖。問兩人是否復合?雪雪話:「都公開咗啦。」公開咗拍拖係咪開心咗?佢就話:「冇話開唔開心啦,咁大個,拍拖好正常啫。公開係唔想大家估估下同咁好奇,仍然希望大家係focus喺我嘅演出同工作」

最近大面Bella喺《城寨》演出人氣急升 之前孫慧雪喺《純熟意外》嘅表演確係幾討好…
但一嚟到《超能老豆》呢個李思捷前妻角色就…出事。 前晚身穿超短褲嘅雪雪同富二代男友Edwin去咗吉野家 (讀者陳先生提供圖片) 眼鏡娘幾索 (讀者陳先生提供圖片)
(讀者陳先生提供圖片) Edwn全晚負責整嘢食,照顧周到。 (讀者陳先生提供圖片) (讀者陳先生提供圖片)
(讀者陳先生提供圖片) 讀者陳先生話,雪雪大部份時間都係篤手機,要Edwin諗計仔氹。 (讀者陳先生提供圖片) 雪雪寫真集
疑似由雪雪與富二代男友嘅愛巢望出去… (孫慧雪ig圖片)

鍾意就快D Share啦!