網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月17日 星期三

港姐外景:馮盈盈玩劍道現狠樣 __,盈盈,馮盈盈,港姐,湯盈盈,

馮盈盈勁呀!《2016香港小姐競選》十位候選佳麗繼續在日本福岡拍攝外景,上午她們換上劍道袍去到櫛田神社學習劍道。大熱佳麗6號馮盈盈在昨日泳裝環節身材突然「消失」後,拍攝劍道時十分賣力,似乎想挽回聲勢,她落力地狂劈1號關可欣,加上邊劈邊嗌,驚現狠樣,氣勢十足,監製也大讚verygood!嬌滴滴的馮盈盈打劍道是十分兇狠,她笑說:「打得要有勁,要有力,導演話咁先似習武之人。自己學過泰拳,但唔係為咗練武, ...


馮盈盈勁呀!

《2016香港小姐競選》十位候選佳麗繼續在日本福岡拍攝外景,上午她們換上劍道袍去到櫛田神社學習劍道。

大熱佳麗6號馮盈盈在昨日泳裝環節身材突然「消失」後,拍攝劍道時十分賣力,似乎想挽回聲勢,她落力地狂劈1號關可欣,加上邊劈邊嗌,驚現狠樣,氣勢十足,監製也大讚very good!

嬌滴滴的馮盈盈打劍道是十分兇狠,她笑說:「打得要有勁,要有力,導演話咁先似習武之人。自己學過泰拳,但唔係為咗練武,係為咗減肥,都學識咗運用身體嘅技考!」問到是否因昨日泳裝失色而加倍落力?她說:「冇話輸定贏,每次贏嘅係經驗,個個女仔都應導演要求好努力去做。」問到泳裝環節失色男友可有氹番?她說:「自己冇乜特別傷心,又唔係負面新聞,啲相好靚,感覺好興奮。嚟咗日本之後親朋戚友同男友都有Send訊息叫我加油!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!