網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月17日 星期三

【里約奧運】烏克蘭韻律泳索女大跳脫衣舞! - __,里約奧運,奧運,

(instagram圖片)嘩!韻律泳索女剝衫!即刻去片:http://bit.ly/2bATX4o 烏克蘭出名多靚女,估唔到連一班運動員都同樣省鏡!今次奧運我哋就發掘咗一個靚女運動員AnnaVoloshyna,佢係韻律泳運動員,聽到都知一定身材正到爆,不過比賽浸喺水入面,通常淨係見到一對美腿。但呢個索女都真係好識做,為咗吸引注意喺泳池邊跳脫衣舞! AnnaVoloshyna今年24歲,參加奧運雙人 ...


(instagram圖片)

嘩!韻律泳索女剝衫!

即刻去片:http://bit.ly/2bATX4o 

烏克蘭出名多靚女,估唔到連一班運動員都同樣省鏡!今次奧運我哋就發掘咗一個靚女運動員Anna Voloshyna,佢係韻律泳運動員,聽到都知一定身材正到爆,不過比賽浸喺水入面,通常淨係見到一對美腿。但呢個索女都真係好識做,為咗吸引注意喺泳池邊跳脫衣舞! 

Anna Voloshyna今年24歲,參加奧運雙人同埋團體韻律泳,同拍檔Lolita Ananasova已經殺入雙人韻律泳決賽,好多網民都大讚佢索。Anna Voloshyna唔止靚女,比賽成績都好好,2014同2016年歐洲錦標賽都拎過金牌,名符其實「睇得又打得」!

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!