網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月17日 星期三

李慧詩:【里奧‧撐港隊】珊珊力撐Sarah:畀啲空間佢 __,珊珊,林珊珊,

「牛下女車神」李慧詩今屆里奧緣盡獎牌,但其拚搏表現贏得了掌聲,盡現香港精神,20年前在阿特蘭大奧運會奪得歷史性首面奧運金牌的「風之后」李麗珊,亦為這位「體壇師妹」通宵撐場,她坦言Sarah已經「做到最好」,並沒有「對唔住任何人」,不要自責,並呼籲各方給予Sarah空間,待她為下一步好好思考。儘管珊珊已退役多年,但這位香港體壇傳奇對體壇沒有離開過,特別是四年一度的奧運會,她對每位港將都會留意,「我有 ...


「牛下女車神」李慧詩今屆里奧緣盡獎牌,但其拚搏表現贏得了掌聲,盡現香港精神,20年前在阿特蘭大奧運會奪得歷史性首面奧運金牌的「風之后」李麗珊,亦為這位「體壇師妹」通宵撐場,她坦言Sarah已經「做到最好」,並沒有「對唔住任何人」,不要自責,並呼籲各方給予Sarah空間,待她為下一步好好思考。

儘管珊珊已退役多年,但這位香港體壇傳奇對體壇沒有離開過,特別是四年一度的奧運會,她對每位港將都會留意,「我有睇晒Sarah的比賽,她的努力大家都睇到,講到與禾姬一戰,坦白講我唔係呢方面專業,但我覺得Sarah唔係輸體力或能力,係輸經驗,我覺得佢應該取人優點,再調節自己,將會更上一層樓。」

珊珊特別提到,她賽後常常提着「對不起」這個問題,這位體壇老大姐稱:「我覺得佢冇對唔住任何人,無對唔住自己,心理恢復(與美雅斯碰倒後)做得好好,已做晒自己要做既嘢。」

96年奪得奧運金牌後,珊珊表現自己都曾跌低過,背着一面奧運獎牌再去衝擊另一面奧運獎牌,所承受的壓力是很大:「我希望大家可以俾啲空間佢去思考,下一步應該點做,佢需要自己去諗一諗。」Sarah在賽後已表明再玩一屆,直指2020東京奧運會,珊珊表示4年並不是一個長時間,運動員恢復過後,又要為下一屆作好準備。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!