掃呢頁CODE去手機

2016年8月18日 星期四

里約奧運:那個不懂球的胖子放開龍龍 __,里約奧運,奧運,

劉國梁(下圖右)捉住馬龍錫咗對方額頭一啖。(GettyImages圖片)中國嘅馬龍喺里約奧運男乒團體決賽以3:0掃低日本嘅吉村真晴,協助中國男乒以總比分3:1擊敗日本男乒奪金後,完成3連霸,教練劉國梁如釋重負,捉住馬龍情深款款咁錫咗對方額頭一啖,搞到唔少女粉絲葡萄,有人留言「放開龍龍,讓我來!」又有人用台灣網友有眼不識泰山,用「不懂球的胖子」形容劉國梁嘅語氣笑佢:「我們都等著親呢,怎麼被這胖子先了 ...


劉國梁(下圖右)捉住馬龍錫咗對方額頭一啖。(Getty Images圖片)

中國嘅馬龍喺里約奧運男乒團體決賽以3:0掃低日本嘅吉村真晴,協助中國男乒以總比分3:1擊敗日本男乒奪金後,完成3連霸,教練劉國梁如釋重負,捉住馬龍情深款款咁錫咗對方額頭一啖,搞到唔少女粉絲葡萄,有人留言「放開龍龍,讓我來!」又有人用台灣網友有眼不識泰山,用「不懂球的胖子」形容劉國梁嘅語氣笑佢:「我們都等著親呢,怎麼被這胖子先了?」認真笑爆嘴。

中國喺第1場派馬龍打頭陣以3:0掃低丹羽孝希,先取1分,第2場中國派許昕鬥水谷隼,雙方激戰到局數2:2後,許昕喺決勝局以10:12落敗,造就日本總比分追平。之後中國嘅許昕/張繼科喺雙打以3:1擊敗吉村真晴/丹羽孝希,到第4場,馬龍再出場以3:0擊敗吉村真晴,用咗21分鐘極速解決對方,協助中國男乒完成3連霸任務。

網民留言:

北京市手機網友:「那個不懂球的胖子放開龍龍。」

阿丫丫1QPE:「這個可愛的不懂球的胖子是誰?」

劍泉散人:「那個不懂球的胖子不帶這樣博出位的!」

艾克里里:「這個胖胖的官員竟然潛規則球員,而且還被全球直播了。」

漢唐風月:「我愛你!這雄性示爱秒殺跳水那一對!」

無從生笑:「許昕成了背景,哈哈,嫉妒了吧?」

斯二林s斯大林他弟 :「馬龍:吻嘴啊......」

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻!

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!