網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月6日 星期六

伊能靜:【千字文聲討醫生】伊能靜再開刀清膿 __,伊能靜,

伊能靜表示會保留法律追訴權。台灣女星伊能靜今年6月生咗囡囡「小米粒」,之不過佢剖腹後傷口受到感染,令到刀口裂開化膿。伊能靜透露每日都要忍痛洗傷口,仲話少少嘅痛唔算得上係啲咩,母愛真偉大!今日伊能靜喺微博上載長文,講番佢刀口裂開化膿嘅事,話依家已經入醫院做手術,因為傷口感染程度無法確認,所以要重新清理之後再縫合。合照被當廣告怒出律師信而令伊能靜最嬲嘅係,佢話出院當日,醫生帶住護士嚟,話想同佢影相,伊 ...


伊能靜表示會保留法律追訴權。

台灣女星伊能靜今年6月生咗囡囡「小米粒」,之不過佢剖腹後傷口受到感染,令到刀口裂開化膿。伊能靜透露每日都要忍痛洗傷口,仲話少少嘅痛唔算得上係啲咩,母愛真偉大!今日伊能靜喺微博上載長文,講番佢刀口裂開化膿嘅事,話依家已經入醫院做手術,因為傷口感染程度無法確認,所以要重新清理之後再縫合。

合照被當廣告怒出律師信

而令伊能靜最嬲嘅係,佢話出院當日,醫生帶住護士嚟,話想同佢影相,伊能靜見大家咁有緣,就答應影相,仲同醫生講自己留嚟紀念就好,唔好外傳,結果出院當晚已經變成廣告流傳,仲話已經出咗律師信:「醫生滿口答應,但是出院當晚,這張合影就被到處宣傳為廣告。我們發出律師信。」

醫生辯稱手機被偷

之後過咗一個星期,佢發現傷口裂開成一個手指公咁長,連入面嘅血及肉都見到,咁佢搵番個醫生,但個醫生話貼美容膠布就會好番,仲畀咗抗生素佢。而個醫生仲稱聲照片流出,係因為喺醫院有人偷咗佢部電話,將呢張相流出去,先將部電話畀番佢。對於呢種種一切,伊能靜話:「這醫院真的很有問題。醫生的手機在醫院被偷,洩漏病人隠私,已嚴重觸法,我不知道醫院聽到醫生的解釋有沒有說法。因為牽涉了偷竊、入侵權。只是不懂為甚麼會偷醫生手機給醫生做廣告。」

向另一醫生求醫

結果再過多一個星期,膠布被化膿侵蝕仲發出異味,伊能靜再度求診,點知醫生再強調只係裂開無問題。結果伊能靜兩日後頂唔順痛楚同異味,係朋友介紹下搵另外一個醫生求醫,最終得到正確治療。最後佢話保留法律追訴權,仲話日後再未得到佢同意,希望該位醫生、月子中心同醫院唔好用佢做宣傳:「以上關於手機在醫院被偷,導致病人隱私外洩,我們會保留法律追訴權。也希望該醫師、月子中心、醫院都不要再拿我做宣傳傷害更多孕媽。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!