網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月6日 星期六

【動畫】【大台隱世有錢女】「御用癲婆」趙希洛求真愛:唔好睇我家底 __,大台,趙希洛,TVB,

大台8點半新劇,近排俾網民瘋狂洗板,網民討論嘅唔係劇情,而係喺劇中做人妻、媽咪嘅趙希洛。07年港姐晉身五強,可惜入唔到三甲嘅趙希洛,喺大台捱足8年。喺呢8年裡面,趙希洛唔係做癲婆、殺人犯、就係做變性人,通通都係重口味角色。雖然係閒角,不過喺《實習天使》做殺人犯嘅趙希洛,就係嗰吓癲喪凶狠嘅眼神、喪心病狂嘅演繹,終於得到網民加持,獲得「御用癲婆」嘅稱號。新劇中,趙希洛終於有機會成為女二(女一係同趙希洛 ...




其他影片:>>






大台8點半新劇,近排俾網民瘋狂洗板,網民討論嘅唔係劇情,而係喺劇中做人妻、媽咪嘅趙希洛。

07年港姐晉身五強,可惜入唔到三甲嘅趙希洛,喺大台捱足8年。喺呢8年裡面,趙希洛唔係做癲婆、殺人犯、就係做變性人,通通都係重口味角色。雖然係閒角,不過喺《實習天使》做殺人犯嘅趙希洛,就係嗰吓癲喪凶狠嘅眼神、喪心病狂嘅演繹,終於得到網民加持,獲得「御用癲婆」嘅稱號。新劇中,趙希洛終於有機會成為女二(女一係同趙希洛同屆港姐黃智雯),飾演陳智燊老婆兼育有一對仔女嘅趙希洛,喺劇中母性出晒嚟,賢妻良母形竟然成網民新一類型嘅追捧對象,估唔到演人妻都有market!網民對佢有無限幻想,最多留言嘅一句係「如果趙希洛做我老婆唔知點算?」不過俾大台捧到上女二嘅趙希洛,明知自己唔係親生女,就預咗有朝一日撻番落地做人肉布景板。趙希洛接受《蘋果》訪問時,就話:「我演戲8年,今次係最重戲份,都多謝網民讚賞,其實就算之後少番戲份,都冇得揀,係公司安排。不過做咗咁多年戲,以前唔覺得需要做女主角,但o依家都希望將來有機會。其實自己做完每一套戲,都會檢討同作出分析,最重要係得到大家認同。」趙希洛老竇做石油生意,媽咪係前藝人梁小玲,起跑線理應快人一步,不過趙希洛就唔係咁認為:「其實自己4、5歲已經好有表演慾,喺聖誕節做drama嗰陣,我係做一粒星星,我有問媽咪點解自己唔係做瑪利亞,媽咪當時就答我『因為你唔係白人囉!』細個輸咗俾種族,到大個就輸咗喺事業嘅起跑線,贏唔到港姐,所以咪要慢慢捱囉!」趙希洛家底厚,有人話佢係圈中繼黃翠如外,另一女筍盤,趙希洛就講笑話:「劇中我個角色就係筍盤,我老公陳智燊(Jason)都係,不過俾宋熙年搶咗之嘛,哈哈,其實我有叫Jason介紹細佬俾我識,佢三兄弟好ok㗎,又喺英國讀書,不過Jason唔肯之嘛!其實都想搵真心愛自己嘅人,而唔係為錢!」

「御用癲婆」趙希洛話輸咗喺事業起跑線,唔介意慢慢捱出頭! 趙希洛喺07年選港姐,同屆冠軍係張嘉兒,但趙希洛五強止步。 趙希洛自言自己塊面圓碌碌,樣貌身形都有人妻feel。
趙希洛讀幼稚園,同同學仔做drama,不過佢就話自己輸咗俾種族,只可以扮一粒星,冇得做瑪利亞。
喺劇集《實習天使》中,做殺人犯嘅趙希洛,俾網民激讚。(劇照)

鍾意就快D Share啦!