網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月29日 星期一

武打女買少見少 王君馨接梁琤棒 __,君馨,王君馨,

武打女買少見少王君馨接梁琤棒35,736views│2016年08月28日王君馨憑住花曼呢個角色打響名堂,無論電視或者電影又好,依家打女唔多,所以王君馨去咗學功夫,都係務求殺出一條血路!打女依家真係買少見少,另外一個最打得嘅,就喺何珮珉,習武廿年,打得一手好好嘅蔡李佛拳,喺《潮拜武當》都有露過身手,仲係大台唔少女藝人嘅替身。其實以前大台都有唔少打得女星,最早期一定要數到楊盼盼同鄭佩佩,不過依家呢兩 ...




  • 其他影片:>>






  • 武打女買少見少 王君馨接梁琤棒
  • 35,736 views│2016年08月28日
  • 王君馨憑住花曼呢個角色打響名堂,無論電視或者電影又好,依家打女唔多,所以王君馨去咗學功夫,都係務求殺出一條血路!

    打女依家真係買少見少,另外一個最打得嘅,就喺何珮珉,習武廿年,打得一手好好嘅蔡李佛拳,喺《潮拜武當》都有露過身手,仲係大台唔少女藝人嘅替身。

    其實以前大台都有唔少打得女星,最早期一定要數到楊盼盼同鄭佩佩,不過依家呢兩位已經好少有幕前演出。而楊盼盼就開咗電影動作訓練室培訓新一代嘅電影動作精英。

    另一個比較多網民鍾意嘅就係梁琤。佢喺第一部電影《黑貓》入面,大顯身手令佢拎咗「最佳新人獎」,成為新一代嘅武打女星。不過,梁琤依家都係拍文戲多。何佩珉又未成氣候,如果王君馨約滿走埋,大台要搵過打得之餘,仲要多人識嘅,真係好有難度喎!

    鍾意就快D Share啦!